شیلد تی وی جدید
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

انتشار تصاویری از شیلد تی وی جدید انویدیا

شیلد تی وی جدید انویدیا در نقش یک کنسول بازی و ست تاپ باکس اندرویدی

شرکت انویدیا همچون رقبا در نمایشگاه بزرگ CES 2017 ماه ژانویه لاس وگاس حضور پیدا خواهد کرد و به معرفی محصولات جدید خود می پردازد.

نخست این که نسخه موبایلی تراشه گرافیکی GeForce GTX 1050 میان رده در این نمایشگاه معرفی خواهد شد و حتی لپتاپ هایی با این تراشه گرافیکی و پردازنده نسل هفتمی کبی لیک اینتل قرار است در نمایشگاه موردبحث رونمایی شود.

اما یک محصول دیگر که انتظار داریم در نمایشگاه توسط انویدیا معرفی شود; شیلد تی وی جدید خواهد بود که نقش یک کنسول بازی و ست تاپ باکس اندرویدی را ایفا می کند.

چندین بار شایعاتی پیرامون شیلد تی وی منتشر شد اما تاکنون انویدیا آن را تایید یا تکذیب نکرده است.

حال به تازگی Android Police موفق شد تصاویری از نسل جدید شیلد تی وی بدست آورد; به نظر می رسد طراحی بهبود یافته ای پیدا کرده و بیشتر تغییر نیز شامل حال کنترلر آن شده است.

کنسول احتمالا در دو سایز متفاوت عرضه می شود و تفاوت های موجود در بین آن ناشناخته است; همچنین جزئیات شیلد تی وی بسیار کم بوده و نمی توان اظهار نظری درباره آن داشت.

به تازگی تصویری از گیم پد و دستگاه اصلی از طریق FCC لو رفته که بیشتر تغییر را می توان در کنترلر آن شاهد بود. اطلاعات کاملی از سیستم سخت افزاری شیلد تی وی وجود نداشته تا به آن پرداخت و تنها باید تا اوایل سال 2017 منتظر ماند.

انتظار داریم انویدیا نسل جدید را با تغییرات سخت افزاری بزرگی همراه سازد و به عنوان ست تاپ باکس اندروید قدرتمندی روانه بازار کند. به هر حال می توان انتظار داشت که پیش از برگزاری نمایشگاه اطلاعات کافی دردسترس قرار گیرد.

همیشه شایعات پیرامون هر دستگاه جدیدی دردسترس است و شیلد تی وی نیز یکی از آنها محسوب می شود.

منبع: www.nextpowerup.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question