ال جی G6
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ال جی G6 احتمالا ماژولار نخواهد بود

ال جی G6 پرچمدار جدید LG

شرکت ال جی در بهار سال جاری به معرفی پرچمدار 2016 خود یعنی G5 پرداخت; این تلفن هوشمند برخلاف پرچمداران سال های گذشته از طراحی ماژولار بهره می برد.

طراحی که اجازه می داد قطعاتی را که به عنوان دوستان ال جی شناخته می شوند; به G5 متصل کرد. حال به نظر می رسد فورش ناموفق این گوشی هوشمند موجب شد تا شرکت کره ای تمایلی به استفاده از طراحی سال جاری در پرچمدار سال آینده نداشته باشد.

به گزارش ETNews از کره; شرکت ال جی پرچمدار 2017 یعنی G6 را با طراحی متفاوت و غیرماژولار معرفی خواهد کرد. این نشان می دهد کمپانی مذکوری علاقه ای به ادامه دادن طراحی ماژولار نداشته و می خواهد با استفاده از طراحی جدید موجب افزایش فروش G6 شود.

البته مشخص نیست این بار ال جی چه برنامه ای در سر داشته و چگونه طراحی به کار خواهد گرفت. ممکن است در G6 نیز شاهد طراحی نامناسب باشیم که موجب عدم علاقه طرفداران به خرید آن شود.

بنابراین نمی توان در نبود جزئیات کامل اظهار نظری درباره پرچمدار آتی کمپانی کره ای داشت. به نظر می رسد ال جی همچون سامسونگ برنامه بزرگی برای پرچمدار 2017 خود داشته و می خواهد سنگ تمام بگذارد.

تاکنون شایعات به وجود صفحه نمایش 2K; پردازنده اسنپدراگون 830; حافظه رم 6 گیگابایتی; دوربین دوگانه; حافظه داخلی 64 گیگابایتی; سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و برخی دیگر اشاره کردند.

متاسفانه اطلاعات دقیق و روشنی از G6 دردسترس نیست و نمی دانیم با چه محصولی رو به رو خواهیم شد; از این رو تنها انتظار و انتشار اخبار پیرامون آن می تواند مفید باشد.

احتمالا ال جی همچون سامسونگ در رویداد MWC 2017 پرچمدار جدید G6 را معرفی سازد. در هر صورت برای کسب اطلاعات تکمیلی و دقیق باید به انتظار ادامه داد.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question