اپل و فاکسکان
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

افزایش همکاری اپل و فاکسکان برای پیشرفت در آینده

همکاری اپل و فاکسکان کمپانی قدیمی تامین کننده قطعات

براساس آخرین گزارش ها; شرکت اپل در حال گسترش همکاری با کمپانی قدیمی تامین کننده قطعات فاکسکان بوده تا موجب پیشرفت خود در آینده شود. البته بیشتر پیشرفت برای بازار چین و اندونزی بوده که شامل جمعیت بالایی شده و می تواند فروش بزرگی را برای کمپانی کوپرتینویی به دنبال داشته باشد.

گفته می شود اپل در همکاری با فاکسکان; می خواهد مراکز تحقیقاتی جدیدی ایجاد کرده و یک کسب و کار بزرگی را در جنوب شرقی آسیا برای خود ترتیب دهد.

بیش از یک دهه بوده که فاکسکان تامین کننده قطعات اپل محسوب می شود و حال به دنبال قرارداد قبلی باید شاهد مشارکت بزرگتری بود. این بزرگترین همکاری شرکت کوپرتینویی با فاکسکان بوده و نشان می دهد دو کمپانی قصد داشته پروژه های بزرگی را عملی سازند. اگر اپل بتواند نتایجی مناسب با اهداف خود کسب کند، قطعا بازار بزرگتری نسبت به سال های اخیر در بازار پهناوری چون چین خواهد داشت.

حضور اپل در اندونزی محدود بوده; این همکاری کمک می کند تا فاکسکان به کمک اپل موجب افزایش حضور کمپانی ردموندی شود.

براساس گزارش های انتشاری از چین; اپل حتی با فاکسکان برای افزایش حضور گسترده در اندونزی مذاکراتی داشته و مشخص نیست به چه نتیجه ای می رسد.

با این حال جزئیات کافی پیرامون قرارداد و مذاکراتی بین دو شرکت وجود نداشته و باید منتظر بیانیه رسمی بود.

اپل از سال های گذشته روی بازار چین تمرکز داشته; حال با همکاری فاکسکان می خواهد به گسترش حضور خود در این بازار بزرگ بپردازد.

باتوجه به گزارش ها; مرکز تحقیقاتی جدید اپل در پارک علم و فناوری Zhongguancun پکن احداث خواهد شد. گزارش می گوید اپل 15 میلیون دلار در این مرکز سرمایه گذاری کرده و بیش از 500 نفر روی برنامه های آینده اپل فعالیت خواهند داشت.

منبع:  www.ubergizmo.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question