قطعات مک بوک
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

افزایش سفارش قطعات مک بوک پرو توسط اپل

سفارش قطعات مک بوک پرو توسط اپل و تقاضای بالا برای خرید مک بوک

شرکت اپل اخیرا در رویداد 27 اکتبر خود به معرفی نسل جدید لپتاپ مک بوک پرو پرداخت; که دو مدل آن به تاچ بار لمسی OLED که جانشین کلیدهای تابع شده بودند، مجهز هستند. حال به نظر می رسد پس از معرفی مخاطبان بسیاری علاقمند خرید این مک بوک پرو بوده و اپل نیز تاکنون پیش خرید موفقیت آمیزی با این لپتاپ داشته است. چیزی که شرکت کوپرتینویی پیش از آن انتظار نداشت اما با معرفی مک بوک پرو 2016 و مشاهده بازتاب به این موضوع ایمان آورد.

براساس گزارش های جدید به نقل از منبع نزدیک به تامین کنندگان قطعات اپل; شرکت کوپرتینویی سفارش قطعات مک بوک پرو را افزایش داده و این نشان می دهد تقاضا برای خرید مک بوک پرو 2016 کم نیست و اپل نمی خواهد در پاسخگویی به این حجم بالا تقاضا ناتوان باشد.

به گزارش Digitimes ; اپل به شدت سفارش قطعات مک بوک پرو را افزایش داده و کلمه شدت نشان از حجم بسیار بالاست.

اپل امیدوارست که فروش نسل جدید مک بوک پرو ;طی سه ماهه تعطیلات و سال آینده بسیار چشمگیر و قابل توجه باشد; همین تفکر نیز کمپانی کوپرتینویی را برای افزایش سفارش قطعات لپتاپ جدید واداشته است.

برخلاف گزارش های قبلی مبنی بر تاخیر عرضه مک بوک پرو و پیش فروش کمتر از انتظار; گزارش جدید به نقض قبلی می پردازد و فروش مک بوک پرو 2016 را بیشتر از انتظار اعلام می کند.

شرکت اپل در 27 اکتبر سه مدل 13، 13.3 و 15.6 اینچی از مک بوک پرو معرفی کرد که مدل 13 اینچی بدون تاچ بار بوده و جانشینی برای مک بوک ایر 11 اینچی به شمار می رود. اما دو مدل 13.3 و 15.6 اینچی از تاچ بار بهره می برند و گفتنی است که دو مدل 13 اینچی از سخت افزار یکسانی برخوردار هستند.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question