سرفیس استودیو مایکروسافت
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اشاره دل به رقیب سرفیس استودیو مایکروسافت

دل با معرفی محصولات جدید مایکروسافت; از جمله سرفیس استودیو مایکروسافت سخت در تلاش بوده تا رقیب سرسختی را برای آن معرفی سازد و نشان دهد که طراحی محصول مایکروسافت برتر نیست. به تازگی Dell با انتشار تریلری تیزری به یک لوازم جانبی مشابه سرفیس دایال و AIO مشابه ساختار سرفیس استودیو اشاره دارد.

شرکت مایکروسافت; هفته گذشته محصولات متعددی را از جمله سرفیس استودیو معرفی کرده و موجب حیرت همگان شد. در سویی دیگر; اپل نیز طی رویداد 27 اکتبر خود به معرفی سرفیس بوک های جدید پرداخت و حال همگان را متحول کرد.

حال به نظر می رسد نوبت دل باشد تا نظر همگان را به خود جلب کند; به تازگی این شرکت با انتشار تیزر تریلری نوید معرفی AIO مشابه ساختار و عملکرد سرفیس استودیو مایکروسافت می دهد و حتی باید آن را رقیب سرفیس استودیو نیز دانست.

احتمال کمپانی دل در طراحی محصول جدید خود از شرکت مایکروسافت الهام گرفته باشد; زیرا تنها مدت کوتاهی پس از معرفی سرفیس استودیو قصد رونمایی از AIO جدید خود را دارد. البته به نظر می رسد محصول کمپانی دل نیز جذابیت داشته و یک کامپیوتر رومیزی با عملکرد بالا به شمار رود. چیزی که مشخص نیست; چگونه خواهد بود و باید تا زمان معرفی آن توسط دل منتظر ماند.

اما آنچه که از ویدئو پیداست; نوید AIO بی نقص با طراحی زیبا از کمپانی همیشه پیشرو دل را می دهد. البته به کارگیری لوازم جانبی مشابه سرفیس دایال ممکن است این سوال را در ذهن مخاطبان به وجود آورد که چرا دل تصمیم گرفت محصولی تقریبا شبیه به مایکروسافت سرفیس استودیو طراحی کند. اگرچه نباید به آن خرده گرفت و طبیعی بوده در دنیای تکنولوژی رقابتی بین شرکت های بزرگ وجود داشته باشد تا در میدان خود پیروز باشند نه دیگری.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question