استیم باکس Play Cube
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
5/5 - (6 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آشنایی با استیم باکس Play Cube شرکت  Emtec

شرکت Emtec در رویداد CES 2015 به معرفی استیم باکسی با پلتفرم SteamOS پرداخت که Play Cube نام داشت. استیم باکس Play Cube; دستگاهی است که برای انجام بازیها در اتاق نشیمن بسیار مناسب خواهد بود و البته لذت بخش.

دستگاه ظاهری مربعی شکل داشته و لوگوی Steam روی آن قرار گرفته است. دستگاه; از طریق کابل HDMI به تلویزیون اتصال پیدا می کند و می توان ماوس یا صفحه کلیدی را نیز به آن متصل کرد.

البته استفاده از لوازم جانبی بلوتوثی نیز بهتر خواهد بود و در مجموع لذت کاربری استیم باکس Play Cube را بیشتر می کند. در حقیقت; این محصول از هر دو مدل بی سیم و با سیم لوازم جانبی پشتیبانی می کند.

Play Cube سیستم عامل ویندوز 8.1 داشته و منوی آسان Emtec کاربری راحتی به ارمغان می آورد.

افراد با بوت کردن دستگاه به منو اصلی راه پیدا کرده تا در صورت تمایل; به یکی از گزینه ها چون موسیقی; بازی; کتابخانه استیم و برخی دیگر مراجعه کنند.

استیم باکس Play Cube کتابخانه استیم رو به اتاق نشیمن شما آورده تا هر نوع بازی که می خواهید اجرا کنید. هنگامی که بازی Ryse: Son of Rome روی این دستگاه انجام گرفت توانست اجرای خوبی داشته باشد.

از مشخصات استیم باکس Play Cube می توان به پردازنده Core i5 اینتل; حافظه رم 8 گیگابایتی; تراشه گرافیکی GeForce GTX 760 انویدیا; هارد درایو 1 ترابایتی و برخی دیگر اشاره داشت.

قیمت پایه Play Cube بیش از 899 دلار بوده; که خریداران با چنین قیمتی به دستگاه گیمینگ قدرتمندی دست پیدا می کنند. ابعاد محصول 115.4*59.6*128.0 میلیمتری بوده و کاربران Play Cube می توانند تجربه بازی لذت بخشی را با آن داشته باشند.

این دستگاه هم اکنون برای خرید دردسترس مشتریان قرار داشته و با قیمت مورد اشاره می توان به تهیه آن پرداخت.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

5/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question