ارزان ترین لپ تاپ های دل
pending_actions
زمان مطالعه: 3 دقیقه
star_halfامتیاز
4/5 - (4 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارزان ترین لپ تاپ های دل ، برخی از محدودیت‌ها ی موجود در بازار مانند اوضاع نامطلوب اقتصادی این روزها و نرخ سرسام‌آوری که برای لپ‌تاپ‌ها در نظر گرفته شده است و روز به روز در حال افزایش است موجب می‌شود تا اگر کاربران تاکنون به دنبال خرید لپ تاپ مورد نیاز خود نرفته‌اند .

در چنین شرایطی به دنبال ارزان‌ترین مدل‌های لپ تاپ در بین برندهای مختلف و متعدد باشند از این‌رو قصد داریم در این مقاله به بررسی چند نمونه از ارزان‌ترین لپ تاپ های برند دل بپردازیم و شما را با این مدل‌ها آشنا کنیم تا بتوانیم بهترین راهنما برای انتخاب و خرید یک لپ تاپ مناسب با صرف هزینه‌ای معقولانه باشیم.

اگر شما هم به دنبال لپ تاپ های ارزان قیمت برند دل هستید اما با هیچ‌یک از مدل‌های این برند و مشخصات فنی آن آشنایی ندارید پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مقاله را دنبال کنید تا علاوه‌بر آشنایی با مدل‌های ارزان قیمت با مشخصات فنی آن‌ها نیز آشنا شوید.

 

ارزان ترین لپ تاپ های دل
ارزان ترین لپ تاپ های دل

 

لپ تاپ دل مدل اینسپایرون ۳۵۵۲

( Dell Inspiron 3552 )

یکی از ارزان ترین لپ تاپ های دل

قیمت حدودی: 4.290.000 تومان

 

 

اولین لپ تاپی که از بین لپ تاپ های دل به دلیل مشخصات سخت افزار سطح پایینی که دارد ارزان‌ترین است، لپ تاپ اینسپایرون ۳۵۵۲ می‌باشد. مشخصات سخت افزار این دیوایس شامل:

  • پردازنده Intel Celeron N3060 2.1 GHz -2MB
  • کارت گرافیک Intel HD
  • صفحه نمایش ۱۵٫۶ از نوع WXGA+HD LED
  • حافظه رم 4 گیگابایتی
  • حافظه ذخیره سازی 500 گیگابایت می‌باشد

مطمعنا با یک نیم نگاه به مشخصات سخت افزار این دیوایس خودتان هم متوجه می‌شوید که این لپ تاپ از سخت‌افزار قدرتمندی برخوردار نمی‌باشد و یک لپ تاپ کاملا پایین‌رده محسوب می‌شود.

چراکه دو جزء اصلی آن یعنی پردازنده و کارت گرافیک در رده پایینی قرار دارند و همچنین حافظه هارددیسک و رم آن هم بسیار کم است.

لبته کمپانی دل این دیوایس را مخصوص کاربران معمولی و دانش‌آموزان طراحی و تولید کرده است از این‌رو بدیهی است که از چنین سخت افزار در آن استفاده کرده باشد.

انتخاب و خرید این دیوایس بستگی به خود شما دارد اگر کاربری شما از یک لپ تاپ تنها به انجام کارهای معمولی و روزمره مانند سرچ در گوگل و … ختم می‌شود و قرار نیست هیچ‌گونه کار گرافیکی را با لپ تاپ انجام دهید و هیچ‌گونه نرم‌افزار سنگینی را بر روی آن نصب کنید این گزینه می‌تواند برای شما مناسب باشد.

 

لپ تاپ دل مدل اینسپایرون ۳۵۶۷ سری تی

( Dell Inspiron 3567 T )

یکی از ارزان ترین لپ تاپ های دل

قیمت حدودی: ناموجود در بازار

 

و اما دومین لپ تاپی که قصد بررسی آن را داریم اما متاسفانه در حال حاضر در بازار موجود نمی‌باشد، لپ تاپ Dell Inspiron 3567 T می‌باشد.

این دیوایس نسبت به دیوایس قبلی از مشخصات سخت افزار بهتری برخوردار است به‌گونه‌ای که می‌توان گفت که این لپ تاپ با مشخصات سخت افزار که دارد یک لپ تاپ میان‌رده است. تمامی مشخصات فنی این دیوایس از پردازنده کارت گرافیک گرفته تا رم و حافظه ذخیره سازی از لپ تاپ قبلی کمپانی دل که آن را مورد بررسی قرار دادیم سطح بالاتر هستند.

برای مثال از پردازنده میان‌رده Core i5 در این لپ تاپ استفاده شده است که به کاربران امکان انجام کارهای متوسط روبه بالا مانند اجرای بازی‌ها ویدئویی در سطح متوسط، نصب و اجرای نرم‌افزارهای تخصصی مانند اتوکد، نصب و اجرای سایر نرم‌افزارهای معمولی و … را می‌دهد.

از طرفی کارت گرافیکی که در این دیوایس مورد استفاده قرار گرفته است از نوع AMD 430 می‌باشد که 2 گیگابایت هم حافظه اختصاصی دارد بنابراین کاربر می‌تواند برنامه‌های گرافیکی متوسط را بر روی این سیستم اجرا کند.

با وجود اینکه این لپ تاپ مانند لپ تاپ قبلی دل که آن را بررسی کردیم دارای رم 4 گیگابایتی می‌باشد اما حافظه ذخیره سازی و یا همان هارد دیسکی که دارد فوق‌العاده است چراکه ظرفیت آن برابر با 1 ترابایت می‌باشد.

صفحه نمایش این دیوایس نیز مانند لپ تاپ قبلی این برند، 15.6 اینچ است اما دارای یک تفاوت چشم‌گیر می‌باشد چراکه وضوح تصویر آن Full HD می‌باشد. کاملا روشن است که حتی اگر شما یک کاربر معمولی هم هستید و قرار نیست به انجام کارهای حرفه‌ای بپردازید خریداری این لپ تاپ گزینه بسیار مناسبی نسبت به لپ تاپ قبلی است که به آن اشاره کردیم

بنابراین اگر قرار است در کنار انجام کارهای معمولی و روزمره مانند کار با برنامه‌های سبک و معمولی و همچنین سرچ در گوگل به انجام کارهای کمی تخصصی‌تر مانند نصب و اجرای برنامه اتوکد بپردازید و یا حتی بازی‌های رایانه ای متوسطی را هم بر روی لپ تاپ خود نصب و اجرا کنید این لپ تاپ گزینه خوبی برای شماست.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

4/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question