آیفون 5 اینچی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

احتمال معرفی یک آیفون 5 اینچی در سال 2017

آیفون 5 اینچی در سال 2017

هر روز شاهد انتشار شایعات متعددی پیرامون برنامه های سال 2017 اپل هستیم; اما باتوجه به عدم تایید آنها توسط شرکت کوپرتینویی، هر از گاهی با تغییر رو به رو می شوند و به انتشار می رسند.

در برخی گزارش ها می گویند اپل سال آینده به مناسبت 10 سالگی آیفون; سه مدل آیفون 8 معرفی می کند اما برخی دیگر به آیفون 7اس در دو مدل اشاره دارند.

حال یک تحلیلگر ژاپنی معتقد بوده اپل علاوه بر معرفی دو آیفون 7اس; یک مدل سوم و 5 اینچی در دست توسعه دارد. اگر گفته این تحلیلگر درست باشد; مانند سال گذشته می توان یک مدل 5 اینچی را شاهد بود.

گزارش جدید می گوید آیفون 5 اینچی; همچون آیفون 7 پلاس به دوربین دوگانه مجهز شده و حالت قراری گیری لنزها به شکل عمودی است. شایان ذکر بوده شایعه جدید توسط تامین کننده تایوانی ایجاد شده و احتمالا بیشتر از یک شایعه باشد و با حقیقتی رو به رو خواهیم بود.

به طور کلی تحلیلگران معتقد هستند در سال 2017 شاهد آیفون بزرگی خواهند بود که با صفحه نمایش OLED و مشخصات قابل توجه می تواند 10 سالگی آیفون جذاب سازد. البته مشخص نیست اپل چنین عملکردی در سال 2017 داشته باشد و ممکن است تنها دو آیفون همچون سال جاری با ارتقا نسبتا بالا معرفی کند.

جزئیات کافی و حقیقی در دست نیست تا بتوان با اطمینان کامل اظهار نظری درباره آیفون های 2017 داشت.

تا معرفی نسل جدید آیفون اپل کمتر از 8 ماه باقی مانده و این مدت زمان برای کسب جزئیات آیفونی که همیشه در صدر اخبار قرار دارد، بسیار است.

تحلیلگران متعددی درباره آیفون آینده پیش بینی کردند و هر یک به موضوع خاص خود اشاره داشتند; بنابراین گفته تحلیلگران نمی تواند بسیار صحت داشته باشد. به هر حال جهت کسب جزئیات کافی حداقل باید تا سال 2017 و ماه سپتامبر آن منتظر ماند.

منبع:  9to5mac.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question