تبلت های ویندوزی سامسونگ در CES 2017
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

احتمال معرفی تبلت های ویندوزی سامسونگ در CES 2017

تبلت های ویندوزی سامسونگ

اگر شما به دنبال تبلت رده بالا ویندوز 10 هستید و می خواهید یک گزینه جدید خریداری کنید بهتر است منتظر باشید. زیرا براساس گزارش های جدید، کمپانی کره ای سامسونگ قصد داشته در جریان نمایشگاه CES 2017 چند مدل تبلت ویندوز 10 جدید معرفی کند که احتمالا رده بالا خواهند بود.

به گزارش سم موبایل; به تازگی تبلتی به شماره مدل SM-W720 آشکار شد که احتمالا جانشین Galaxy TabPro S معرفی شده در اوایل سال 2016 خواهد بود. باتوجه به شباهت شماره مدل و عرضه یک سال قبل محصول; ممکن است خبری از جانشین نبوده و سامسونگ تنها در بخش سخت افزاری بروزرسانی را اعمال کند.

اطلاعاتی درباره تبلت آینده در دست نیست تا بتوان اظهار نظری داشت اما مدل فعلی به نمایشگر QHD با سایز 12 اینچی مجهز است و مدل جدید نیز از همان سبک و سیاق خواهد بود. انتظار می رود در بخش پردازنده به تراشه نسل بعدی Core M اینتل تجهیز شده و با حافظه رم بیشتری همراه باشد.

شایعات همچنین به مدل SM-W620 که یک نسخه کوچکتر از SM-W720 نیز اشاره دارند; با این حساب شرکت سامسونگ دو تبلت ویندوز 10 معرفی خواهد کرد که در کنار دیگر محصولات نمایشگاه CES 2017 را پربار خواهد کرد.

اگرچه مدل بزرگتر به صفحه نمایش 12 اینچی مجهز بوده که خود کوچک است; مشخص نیست سایز صفحه نمایش مدل کوچکتر در چه ابعادی است.

به هر حال اطلاعات کافی در دست نیست تا به آن پرداخت; تنها باید منتظر ماند تا کمپانی کره ای به معرفی محصول مورداشاره بپردازد.

نمایشگاه CES 2017 در اوایل ماه ژانویه تنها چند روز دیگر برگزار می شود.

منبع: www.ubergizmo.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question