احتمال فروش 12 میلیون دستگاه آیفون 4 اینچی جدید
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

احتمال فروش 12 میلیون دستگاه آیفون 4 اینچی جدید

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون گوشی هوشمند 4 اینچی آینده اپل منتشر شده که پس از مدتی گزارش جدید جایگزین گزارش قبلی می شود.

براساس شایعات اپل قصد داشته هفته سوم مارس در رویدادی اختصاصی علاوه بر معرفی آیفون 4 اینچی جدید، آیپد پرو 9.7 اینچی و بندهای جدیدی برای اپل واچ معرفی کند.

حال به تازگی تحلیلگری پیش بینی کرده اپل در سال 2016 بیش از 12 میلیون دستگاه گوشی آیفون 4 اینچی روانه بازار خواهد کرد.

این تحلیلگر Ming-Chi Kuo موسسه KGI بوده که به پیش بینی فروش 12 میلیون دستگاهی آیفون 4 اینچی جدید موسوم به آیفون SE پرداخته است. Kuo همچنین معتقدست تلفن هوشمند مورد اشاره بزودی تولید انبوه آن آغاز خواهد شد تا برای عرضه آماده گردد.

Ming-Chi Kuo گذشته از میزان فروش پیش بینی کرده آیفون SE طراحی به مانند آیفون 5s و سخت افزاری شبیه به آیفون 6s دارد. قیمت آن نیز بین 400 الی 500 دلار خواهد بود که در مقایسه با مدل‌های رده بالا قیمتی مناسب تلقی می شود.

KGI پیش از این پیش بینی کرده بود اپل بین 18 الی 20 میلیون دستگاه آیفون جدید به فروش می رساند و این امر موجب کاهش قیمت آیفون 5s خواهد شد. متاسفانه هیچ یک از پیش بینی های Ming-Chi Kuo جدای از سابقه درخشان آن مورد تایید نیست و باید منتظر ماند تا اپل خود رسما آیفون SE را معرفی کند.

گزارش جدید می گوید اپل رویداد اختصاصی خود را 22 مارس برگزار می کند و به معرفی محصولات مورد اشاره خواهد پرداخت. این تلفن هوشمند جدید 4 اینچی چند هفته پس از معرفی راهی بازار بین المللی خواهد شد.

احتمال فروش 12 میلیون دستگاه آیفون 4 اینچی جدید

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question