آیپدهای جدید
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

احتمال عرضه با تاخیر آیپدهای جدید

براساس اخبار گذشته; کمپانی تایوانی TSMC مسئول توسعه پردازنده های 10 نانومتری اپل است و هم اکنون این کمپانی تولید خود را آغاز کرده است. حال باتوجه به گزارش های جدید، شرکت TSMC در توسعه پردازنده های 10 نانومتری آینده اپل با مشکلی رو به رو شده که احتمالا موجب تاخیر عرضه آیپدهای جدید در سال 2017 شود.

اگر خبر حقیقی باشد; احتمالا معرفی آیپدهای جدید نیز دیرتر انجام می گیرد و ممکن است تا میانه 2017 تاخیر پیدا کند.

به گزارش DigiTimes; کمپانی TSMC از اوایل 2017 تولید پردازنده 10 نانومتری A10X را آغاز می کند و این موضوع می تواند اهمیت بالایی برای اپل داشته باشد.

پردازنده A10X نسبت به مدل فعلی عملکرد بهتری داشته و در مقابل مصرف انرژی کمتری دارد; گذشته از آن با فضای کمتر حجم کمی را باید در بین سخت افزارهای آیپد برای آن اختصاص داد.

باتوجه به گزارش های قبلی; اپل در اوایل سال 2017; آیپدها را در سه مدل 9.7; 10.5 و 12.9 اینچی معرفی می کند که مدل نخست رده پایه بوده و دو مدل دیگر رده بالاتر هستند و با مشخصات قابل توجهی رو به رو می باشند.

گزارشات می گویند نسخه 10.5 و 12.9 اینچی اپل A10X است اما نسخه 9.7 به پردازنده نسل قبلی مجهز خواهد بود. اطلاعات کاملی از این تبلت ها دردست نیست و نمی توان اظهار نظری پیرامون آنها داشت.

احتمالا در رویداد مارس 2017 شرکت اپل آنها را معرفی می کند و اطلاعات کامل را روشن می سازد.

گذشته از آن در سال 2017 باید با آیفون های جدید و قابل توجهی رو به رو باشیم که گفته می شود در کنار مشخصات بزرگ، طراحی بهبودیافته ای خواهند داشت. سال آینده 10 سالگی آیفون بوده و اپل نیز برنامه بزرگی در سر دارد.

به هر حال برای کسب جزئیات کافی حداقل تا مارس 2017 می بایست منتظر ماند تا مشخص شود، حقیقت چیست.

منبع: appleinsider.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question