galaxy s8
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیا galaxy s8 سامسونگ ممکن است از ال جی قدرت گیرد؟

شرکت سامسونگ به دنبال مشکل آتش سوزی گلکسی نوت 7; در حال حاضر روی پرچمدار آینده خود galaxy s8 سامسونگ تمرکز کرده است. به این ترتیب غول کره ای قصد داشته از باتری تولید ال جی بهره گیرد.

گلکسی نوت 7 به دلیل مشکل باتری دچار آتش سوزی می شد و برای چندین نفر حادثه ساز شد; پس از فراخوان اول سامسونگ به شرکت ATL چین جهت تولید باتری متکی شد تا به رفع مشکلات نخست بپردازد; اما با ادامه داشتن ماجرا تصمیم گرفت به طور کلی تولید گلکسی نوت 7 را متوقف سازد و فروش آن را به پایان برساند.

در حال حاضر مشخص نیست که چرا سامسونگ با مشکل باتری گلکسی نوت 7 رو به رو شد; محصولی که انتظار نمی رفت روزی به پایانی بد دچار شود.

اما از اینکه دیگر چنین مشکلی برای شرکت کره ای به وجود نیاید، سامسونگ می خواهد از شرکا برای تولید گلکسی اس 8 یاری گیرد. گفته می شود گلکسی اس 8 از مشخصات بالایی برخوردار بوده و سامسونگ نیز قصد داشته آن را به عنوان تنها و کاملترین پرچمدار 2017 معرفی سازد.

گزارشات و اطلاعات دقیقی از گلکسی اس 8 دردسترس نیست و سامسونگ نیز گفته شد قصد ندارد اطلاعات آن را آشکار سازد. در حال حاضر سامسونگ و ال جی رقابت سرسختی در زمینه محصولات الکترونیکی دارند و عجیب خواهد بود که به یکدیگر یاری برسانند.

اگرچه در بخش دوربین همکاری سامسونگ و ال جی اینوتک به پایان نرسید; به نظر می رسد باید منتظر همکاری بخش ال جی Chem با این کمپانی کره ای بود.

براساس گزارش های قبلی; گلکسی اس 8 به صفحه نمایش 4K; پردازنده اگزینوس 8895/اسنپدراگون 830; حافظه رم 6 گیگابایتی; حافظه داخلی 64 گیگابایتی; سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا و برخی دیگر مجهز است.

به هر حال برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا نمایشگاه MWC 2016 منتظر ماند.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question