جك هدفون مك بوك
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیا اپل برنامه دارد جک هدفون مک بوک ها را حذف کند؟

حذف جک ٣/۵ میلیمتری صدا از آیفون ٧ و ٧ پلاس توسط اپل خود یک حرکت جنجالی بود; البته اپل آن را با محصولات صوتی که به پورت لایتنینگ وصل می شوند، جایگزین کرد. هم چنین می توان از دستگاه های وایرلس نیز استفاده کرد. به هر حال این مساله مطرح است که آیا اپل می تواند جک هدفون مک بوک های خود نیز بکند یا نه؟

در نظرسنجی ای که اخیرا توسط اپل برگزار شد; یکی از سوال ها بدین شرح بود که آیا کاربران از جک ٣/۵ میلی متری صدا که بر روی مک بوک پرو قرار داده شده است استفاده می کنند یا نه؟

با توجه به حذف جک هدفون در آیفون ٧ و ٧ پلاس; این سوال و پاسخ هایی که به آن داده می شود; ممکن است فراتر از یک نظرسنجی ساده بروند و منجر به حذف جک هدفون در مک بوک های بعدی شوند.

سوالی که مطرح است; این است که آیا اپل واقعا می خواهد درصد کاربرانی را که از جک هدفون استفاده می کنند ارزیابی کند و با توجه به کم یا زیاد بودن آن تصمیم به حذف یا نگهداری این جک بگیرد؟

این بی توجهی به گروه دیگر خواهد بود; ولی همچنان مشخص نیست چه اتفاقی قرار است بیفتد. اپل در گذشته هم با عرضه مک بوک رتینای ١٢ اینچی و قرار دادن تنها یک پورت USB-C بر روی آن نیز اعتراضاتی را برانگیخته بود; با این حساب; با حذف جک هدفون، حواشی بزرگی برای این کمپانی به وجود خواهد آمد و مشتریان بسیاری معترض خواهند شد.

با در نظر گرفتن همه مسائل; به نظر می رسد اپل به این زودی ها قصد حذف جک هدفون را داشته باشد. طبق شنیده ها; اپل در مک بوک پرو امسال تنها مدل سال قبل را بهبود خواهد بخشید.

هم چنین شایعاتی که منتشر شده اند شامل اضافه شدن حسگر تشخیص اثر انگشت; صفحه نمایش OLED لمسی و یک طراحی نازک تر است و خوش بختانه هنوز حذف جک هدفون در میان آنها نیست.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question