آغاز پیش فروش هدست HDK 2 ریزر
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

هدست HDK 2 ریزر

دو شرکت OSVR و ریزر; پیش فروش هدست واقعیت مجازی 400 دلاری HDK 2 را آغاز کردند. این هدست HDK 2 با همکاری دو شرکت Sensics و ریزر توسعه یافته است.

HDK 2 در ابتدا با دو بازی رایگان Descent: Underground و Radial G: Racing Revolved از 28 جولای روانه بازار می شود.

از مشخصات هدست واقعیت مجازی HDK 2 می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی OLED; رزولوشن 2160*1200 پیکسل و فریم ریت 90fps اشاره داشت.

این هدست; با یک سیستم اپتیکی لنز دوگانه اجازه می دهد تا چشم افراد تمرکز بیشتری داشته باشد. از پورت های به کار گرفته شده در HDK 2 می توان سه پورت USB 3 و پورت خارجی USB 3 را نام برد.

دو کمپانی مورد اشاره HDK 2 را به شکلی ارگونومی طراحی کردند تا در کاربری طولانی مدت کاربر حس خستگی نداشته باشد; همچنین کیفیت ساخت هدست نیز بسیار بالاست.

البته هدست دیگری نیز وجود داشته که HDK 1 نام داشته و قیمتی 300 دلاری دارد; این هدست با رزولوشن 1080 پیکسلی و نرخ تجدید نظر پایین تر همراست.

ریزر و Sensics قصد دارند HDK 2 را ابتدا در ایالات متحده و اروپا به فروش برسانند; سپس چند هفته پس از 29 جولای راهی بازار آسیا و اقیانوسیه خواهد شد.

HDK 2 هدستیست که برای نمایش دادن محتوای واقعیت مجازی نیازمند کامپیوترهای دسکتاپی قدرتمندیست. بنابراین نمی توان آن را با هدست های واقعیت مجازی موبایلی یکسان دانست.

با این حال; خریداران HDK 2 و HDK 1 می توانند از 28 جولای اقدام به خرید دو هدست نمایند.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question