برترین لپتاپ های دل
pending_actions
زمان مطالعه: 5 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

برترین لپتاپ های دل

شرکت دل از کمپانی های پیشرو در زمینه تولید لپتاپ به شمار می رود و در این میان برخی محصولات دیگر همچون سرور، مانیتور و چندی دیگر نیز در بازار عرضه می دارد. اما باتوجه به عمده بودن تنوع مدل های لپتاپ این کمپانی، انتخاب یک مدل مناسب از بین برترین لپتاپ های دل امری دشوار است و نیازمند اطلاعات بالایی خواهد بود. در این بین ما بر آن شدیم تا شما را با برترین لپتاپ های دل آشنا سازیم، برندی که سالیان درازیست که به تولید لپتاپ می پردازد:

بهترین لپتاپ دل: XPS 13

لپتاپ XPS 13 در دسته محصولات پریمیومی شرکت دل قرار می گیرد; از این رو کمپانی مورد بحث سعی داشته تا بهترین ها را درون آن به کار گیرد. از جمله می توان به صفحه نمایش 13.3 اینچی FHD یا رزولوشن 1080 پیکسلی; پردازنده Core i7 اینتل; حافظه رم 16 گیگابایتی و برخی دیگر اشاره کرد.

تمامی این مشخصات نشان از عملکرد بالای XPS 13 بوده و آن را در دسته محصولات رده بالا دل قرار می دهد. در طراحی نیز دل سعی کرده دقتی به کار برده و آن را با ساختار ظریفی همراه سازد تا به خوبی با مشخصات سخت افزاری آن یکسان باشد. یک محصول پریمیومی نه تنها در ظاهر; بلکه در باطن نیز رده بالا محسوب می شود.

نکته : بهترین لپتاپ کمپانی دل

نگاه آخر:

لپتاپ باریک، سبک و پرقدرت برند دل با طراحی زیبا

چرا XPS 13 بهترین لپتاپ دل است؟

دل XPS 13 را به عنوان لپتاپی تمام عیار و فوق العاده راهی بازار می کند. نوت بوکی که از تمامی جهت فوق العاده است و سخت می‌توان ایرادی از آن گرفت.

صفحه نمایش 13.3 اینچی با کیفیت بالا و بدون حاشیه نه تنها بر جلوه XPS 13 می افزاید، بلکه لذت کاربری را دوچندان می کند. کاربران می توانند مدلی با صفحه نمایش 1080 پیکسلی یا 1800 پیکسلی را خریداری کنند و این بسته به سلایق و نظر افراد است.

وزن 1.29 کیلوگرمی آن را دردسته لپتاپ های سبک وزن قرار می دهد که حملی آسان داشته و می توان آنها را به مکان های مختلفی حمل کرد. ضخامت XPS 13 تنها 15.2 میلیمتر است و متوسط محسوب می شود بنابراین به عنوان لپتاپ مالتی مدیا ضخامت مناسبی داشته بالا نیست.

بدنه بیرونی از جنس آلومینیوم با دوام است و حس کیفیت پریمیومی در دست می دهد. هرگاه XPS 13 را دردست می گیرید احساس یک لپتاپ باکیفیت به شما منتقل می شود و علاوه بر آن زیبایی بسیاری دارد. صفحه کلید نیز ارگونومی بالایی داشته و با فاصله مناسبی که نسبت به یکدیگر دارند در تایپ بلند مدت خستگی به دنبال نخواهد داشت.

در زمینه سخت افزاری دل از پردازنده  Core i7 اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی، گرافیک مجتمع Iris Graphics 540 و حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی بهره گرفته است. چنین مشخصاتی XPS 13 دل را دردسته لپتاپ های کارآمد و پرتوان قرار می دهد که برای کاربری مالتی مدیا فوق العاده است. البته این محصول توان اجرای برنامه های سنگین را داشته اما اگر برای مالتی مدیا آن را به کار گیرید، عملکرد بهتری شاهد خواهید بود.

قیمت پایه XPS 13 کمتری از 2000 دلار است اما در مدل نهایی به 2000 دلار می رسد.

بهترین لپتاپ مقرون به صرفه Inspiron 15 3000

از آنجایی که  XPS 13 یک لپتاپ نسبت گران قیمت است; Inspiron 15 3000 با سخت افزار مناسب و کارآمد و قیمت مقرون به صرفه گزینه ایده‌آل محسوب می شود. شرکت دل در این لپتاپ از پردازنده  Core i3 اینتل با فرکانس 2.0 گیگاهرتزی، حافظه رم 4 گیگابایتی، هارددرایو 500 گیگابایتی و برخی دیگر به کار گرفته است. یک صفحه نمایش 15.6 اینچی 768 پیکسلی در کنار این مشخصات کاربری خوبی ارائه می دهد. لپتاپ همچنین از درایو دی وی دی برای نمایش محتوا جای گرفته روی دی وی دی استفاده شود. قیمت این پیکربندی  Inspiron 15 3000 کمتر از 380 دلار است.

نکته : اگر شما از طرفداران برند دل هستید و نمی خواهید هزینه زیادی کنید Inspiron 15 3000 همان گزینه است.

نگاه آخر:

قیمت پایین برخلاف مشخصات مناسب و ایده‌آل، خرید لپتاپ Inspiron 15 3000 دل را مقرون به صرفه و کارآمد رقم می زند.

بهترین لپتاپ گیمینگ Alienware 15

محصولات Alienware در حقیقت مربوط به شرکت دل می شوند و کمپانی موردبحث لپتاپ های گیمینگ با عملکرد بالای خود را با نام Alienware راهی بازار می کند. Alienware 15 نیز یکی از آن دست لپتاپ ها بوده که به سخت افزار و مشخصات قدرتمندی مجهز است. از جمله آن می توان به نمایشگر 15.6 اینچی 4K IPS، تراشه گرافیکی GeForce GTX 980M  با حافظه 8 گیگابایتی GDDR5، حافظه رم 16 گیگابایتی، پردازنده  Core i7 اینتل با فرکانس 4.1 گیگاهرتزی، حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی، سیستم عامل ویندوز 10 و هارد درایو 1 ترابایتی اشاره داشت.

نکته : اگر به دنبال برترین لپتاپ گیمینگ برند دل هستید، Alienware 15 را باید با مشخصات و ویژگی های آن، بهترین دانست.

نگاه آخر:

شرکت دل به تازیگ Alienware 15 را به تراشه گرافیکی سری GTX 10 پاسکالی مجهز کرده و گذشته از آن پردازنده Core i7 نسل هفتمی کبی لیک اینتل نیز از دیگر افزودنیهای این لپتاپ بوده است.

بهترین لپتاپ تجاری: Latitude 13 7000

این لپتاپ را باید یک XP13 مناسب کسب و کار محسوب کرد; لپتاپی که پهنای باند بالایی داشته و عملکرد قابل توجه ای در فعالیت های اینترنتی و برخی دیگر دارد. عمر باتری 10 ساعته موجب خواهد شد تا بتوان برای ساعت ها Latitude 13 7000 را به کار گرفت. بدنه فیبرکربنی با دوام نه تنها آن را در برابر آسیب ها محافظت می کند، بلکه در کاهش وزن کلی لپتاپ بسیار موثر است. صفحه کلید این محصول عملکرد بالایی داشته و کاربر در مدت زمانی که به کار با Latitude 13 7000 می پردازد بسیار آرامش بخش است. همچنین پد لمسی عملکرد دقیقی داشته و با لمسی سطحی می توان شاهد عمل آن بود.

در بخش مشخصات باید به پردازنده  Core m3 اینتل; حافظه رم 4 گیگابایتی و برخی دیگر اشاره کرد.

نکته : لپتاپ 13 اینچی با دوام بالا و عملکرد قابل توجه

نگاه آخر:

لپتاپی با سیستم عامل ویندوز 10 و کارایی بالا

بهترین لپتاپ برای عکاسی: XPS 15

از برترین لپتاپ های دل که بهترین برای عکاسان محسوب می شود. به لطف کیفیت صفحه نمایش بالا; امر ویرایش تصویر به خوبی انجام خواهد گرفت. دل از نمایشگر4K با سایز 15.6 اینچی در XPS 15 بهره گرفته است. این نمایشگر کاملا رسمی بوده تا انعطاف پذیری بیشتری را به کاربر ارائه دهد. از مشخصات سخت افزاری آن باید به پردازنده نسل ششمی Core i7 اینتل با فرکانس 3.5 گیگاهرتزی; حافظه رم 16 گیگابایتی; تراشه گرافیکی GeForce GTX 960M با حافظه 2 گیگابایتی GDDR5 قدرت کافی را برای XPS 15 به وجود می‌آورد. وجود پورت های HDMI; USB 3.0; تاندربولت 3 و کارت SD خوان از دیگر ویژگی های این لپتاپ دل است.

نکته : لپتاپی با صفحه نمایش مناسب و 4K که برای عکاسان ایده‌آل خواهد بود

نگاه آخر:

این لپتاپ همراه با پیکربندی که شامل درایو 1 ترابایتی می شود و حجم بالایی از تصاویری را درخود جای می دهد; از برترین لپتاپ های دل به شمار می رود.

نتیجه گیری            

اگر شما به دنبال لپتاپی مقرون به صرفه از دل هستید; قطعا  Inspiron 11 3000 کارآمد خواهد بود.

اگر می خواهید از لپتاپ گیمینگ قدرتمندی بهره ببرید دل Alienware 15 برای شما تدارک دیده است.

همچنین اگر برای کسب و کار خود لپتاپی نیازمند هستید، Latitude 13 7000 همان نوت بوک موردنظر است.

همچنین اگر دارای شغل عکاسی هستید و به دنبال لپتاپی مناسب می‌گردید; XPS 15 برای شما در نظر گرفته شده است.

اما با تمامی این نیازها; به دنبال برترین لپتاپ دل می باشید، XPS 13 را باید ار برترین لپتاپ های دل دانست.

 

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question