آشنایی با HP Pavilion Mini Desktop - 300-020
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با HP Pavilion Mini Desktop – 300-020

دسکتاپ HP Pavilion Mini Desktop – 300-020 جزو آن دسته از دسکتاپ های HP است که سایز کوچکی دارد، به طوری که ارتفاع این دسکتاپ 2 اینچ (حدود 5.08 سانتی متر) می‌باشد. با توجه به سایز کوچک این دسکتاپ به آن مینی دسکتاپ گفته می‌شود.

پردازنده دسکتاپ HP Pavilion Mini Desktop – 300-020 از نسل چهارم پردازنده قوی Intel® Core™ استفاده کرده است، که همین باعث شده است که این دسکتاپ پردازنده‌ی قوی‌ای داشته باشد که به تمام کارهایی که شما با کامپیوتر انجام می‌دهید به سرعت زیاد پاسخ دهد. به نحوی که هر برنامه ای باز کنید به سرعت آنرا اجرا می کند و شما با کندی اجرای برنامه‌های کاربردی مواجه نمی‌شوید.

یکی دیگر از ویژگی های دسکتاپ HP Pavilion Mini Desktop – 300-020 مصرف انرژی کم آن می‌باشد، این دسکتاپ تنها 45 وات انرژی مصرف می‌کند!

شاید برای شما که کارهای تدوین فیلم و کارهای مدیا انجام می‌دهید خرید دسکتاپی که قابلیت اتصال به دو نمایشگر را داشته باشد حائز اهمیت باشد. یکی دیگر از ویژگی های برجسته دسکتاپ HP Pavilion Mini Desktop – 300-020 قابلیت اتصال آن به دو نمایشگر است.

دسکتاپ‌های HP Pavilion Mini Desktop – 300-020 دارای فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی می باشند، بنابراین می‌توانید فیلم‌ها، موزیک‌ها و فایل‌های زیادی را در کامپیوتر خود وارد کنید.

در صورتی که شما می خواهید به همراه خانواده فیلم‌ها و تصاویر داخل کامپیوتر را روی تلویزیون ببینید، چنانچه تلویزیون شما دارای پورت HDMI باشد این دسکتاپ قابلیت اتصال به تلویزیون را هم دارد!

مشخصات دسکتاپ:

پردازنده: پردازنده این دسکتاپ اینتل و از نوع پنتیوم  دو هسته ای می باشد که دارای گرافیک اینتل اچ دی می باشد  با سرعت 1.7 گیگا هرتز ،2 مگا بایت کش می باشد.

سیستم عامل: windows 8.164

گرافیک: Intel HD Graphics

حافظه: 4 GB

حداکثر حافظه: حافظه این دسکتاپ تا 16 گیگا بایت نیز قابل ارتقا  می باشد.

هارد دیسک: 500 GB 7200 rpm SATA

پورت: دارای 4 پورت  USB 3 و یک پورت هدفون و میکروفن

موس: دارای موس بیسیم نوری

صفحه کلید: دارای صفحه کلید بی سیم با کنترل حجم صدا

وزن: 1.46 پوند که معادل با تقریبا 663 گرم وزن آن می باشد.

شماره مدل: 020-300

آشنایی با HP Pavilion Mini Desktop – 300-020

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question