آشنایی با سری Dell Latitude Rugged
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آشنایی با سری Dell Latitude Rugged

Dell Latitude Rugged:

چه باران ببارد چه هوا آفتابی باشد; شما باید کارتان را انجام دهید و این بستگی به کامپیوتر شما دارد که از پس این شرایط بربیایید یا نه. زمانی شما می توانید بر روی کار خود تمرکز کنید که ابزار دست شما امن; مقاوم و قدرتمند طراحی شده باشد. سری

Dell Latitude Rugged همان هایی هستند که شما با آسایش خاطر می توانید از آنها برای کارتان استفاده کنید.

این سری شامل یک لپ تاپ 14 اینچی و یک تبلت 12 اینچی است که به ادعای شرکت دل; ضد گرد و غبار هستند و در باد و باران قابل استفاده می باشند.

شرکت Dell این سری از لپ تاپ ها را در شرایط واقعی و با استانداردهایی که هر روز شما با آن روبه رو می شوید تست کرده است.

بنابراین شغل شما هر جایی و با هر حجمی که باشد مهم نیست; Latitude Rugged در شرایط سختی از سرما و گرما گرفته تا تکان های شدید و باد و طوفان از پس کار شما بر می آید. باید بدانید با توانایی مدیریتی و امنیتی که Dell با این محصول در اختیار شما میگذارد; تکنولوژی تحت کنترل شماست.

برای کسانی که در شرایط سخت کار میکنند; مانند مهندسین معدن و سد سازی و یا افرادی که در سکوهای نفتی مشغول به کار هستند مقاومت لپ تاپی که وسیله اصلی کار آنهاست از هر چیزی مهم تر است. بدون شک این لپ تاپ ها نه تنها بهترین; بلکه مناسب ترین انتخاب برای آنها هستند.

ساختار بدنه

بدنه قوی سری Dell Latitude Rugged از اولترا پلیمرهای ضد ضربه و همچنین آلیاژ منیزیم ساخته شده اند.

همانطور که قبلا هم گفتیم; این سری از دستگاه ها در شرایط مختلفی تست شده اند; که یکی از این شرایط سقوط از ارتفاع یک متر و 80 سانتیمتری بوده است; که با توجه به بدنه مقاومشان به سادگی از این مرحله عبور کرده اند. لازم به ذکر است با استفاده از سیستم مدیریت حرارتی QuadCool دل، پورت های دستگاه قابلیت استفاده در دماهای مختلف را دارا هستند. شرایط دیگری که دستگاه در آن تست شده است; دمای منفی 29 درجه تا مثبت 69 درجه است که بازهم دستگاه های سری Rugged از آن سربلند خارج شده اند.

صفحه نمایش به کار رفته قابلیت تشخیص چند لمس در یک زمان را دارد; که در شرایط سخت گزینه ای بسیار کاربردی است; به طوری که حتی با دستکش مخصوص کار که بسیار ضخیم است هم پاسخگوی نیاز شماست.زیرا زمانی که شما در دمای بسیار بالا و یا بسیار پایین دستکش به دست دارید; نمایشگر باید با فشار متوجه فرمان شما شود نه با حرارت پوشش یافته زیر دستکش کار شما! همچنین با استفاده از تکنولوژی مخصوص دل; به نام Direct View خواندن متون در شرایطی مانند تکان های شدید یا باد و بوران ساده شده است.

لازم به یادآوری است که مدل Rugged 12 لپ تاپ-تبلت است; جزو محصولات تبدیل پذیر به حساب می آید. البته شرکت دل قبلا هم محصولات تبدیل پذیر تولید کرده بود که از یک لولای دو جهته برای چرخش نمایشگر و تبدیل به تبلت و یا لپ تاپ بهره می برد. اما این چیزی از منحصر به فرد بودن Rugged 12 کم نمی کند. حتی باید گفت در طراحی این محصول; پیشرفت بیشتری به چشم میخورد و تنها با یک فشار کوچک به لولا; لپ تاپ به تبلت تبدیل می شود.

آشنایی با سری Dell Latitude Rugged

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question