آشنایی با بهترین لپ‌تاپ‌های Dell
pending_actions
زمان مطالعه: 5 دقیقه
star_halfامتیاز
4.5/5 - (15 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 5 دقیقه

آشنایی با بهترین لپ‌تاپ‌های Dell

بهترین لپ‌تاپ‌های Dell

  • با ارزش‌ترین لپ تاپ : Inspiron 15 5000

اگر بخواهیم در بین لپ‌تاپ های شرکت Dell با ارزش‌ترین را برگزنیم بهتر است به سمت Inspiron 15 5000  برویم.

لپ‌تاپی با قیمت کمتر از 400 دلار و ویژگی های کلیدی همچون پردازنده Core i3 و هارد درایو 500 گیگابایتی، صفحه نمایش 15.6 اینچی 768 پیکسلی و حافظه رم 6 گیگابایتی آن را برای انجام کارهای مالتی مدیا مورد توجه قرار می دهد.

  • بهترین کروم بوک : Chromebook 13

قطعا شرکت Dell با عرضه Chromebook 13  بهترین کروم بوک خود را روانه بازار کرد.

دستگاهی که عمر باتری عالی، صفحه کلیدی آرامش بخش و کیفیت ساخت فوق العاده دارد. طراحی از جنس آلیاژ منزنیم و دری از جنس فیبرکربن این کروم بوک رو مستحکم و خوش ساخت کرده است. با عمر باتری 13 ساعت قطعا Chromebook 13 یک کروم بوک جان سخت محسوب می شود.

  • بهترین لپ‌تاپ گیمینگ: Alienware 17

لپ تاپ گیمینگ Alienware 17 ویژه گیمرهای سخت جان ساخته شده که در کنار سخت افزاری قدرتمند از طراحی فوق العاده ای نیز برخوردارست.

سخت افزارهایی همچون پردازنده Core i7  اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی; کارت گرافیک GTX 980M همگی ترکیب سخت افزاری بزرگ را به Alienware 17 خواهند داد. در مجموع گیمرها می توانند بدون هیچ نقصی جدیدترین بازیها را اجرا کرده بدون آن که شاهد افت گرافیکی یا مشکلات اجرایی باشند. Alienware 17 در کنار سخت افزار رده بالا; ظاهر جذابی داشته که می توان به صفحه کلید نرم و گیمینگ با نور پس زمینه; چراغ دوگانه در قسمت درب اصلی و طراحی گیمینگ اشاره داشت.

  • بهترین لپ‌تاپ مالتی مدیا: XPS 15

لپ تاپ XPS 15 را می توان یک دستگاه مالتی مدیا کامل تلقی کرد.

لپ تاپی که از صفحه نمایش  4Kو پردازنده قدرتمند Core i7 اینتل در کنار کارت گرافیک GeForce 750M برخوردارست و می تواند عملکردی فوق العاده از خود نشان دهد. شاسی فیبرکربنی و بدنه ای آلومینیومی حس کیفیت را به کاربر انتقال می دهد. صفحه کلید گسترده و آرامش نیز از دیگر ویژگی های XPS 15 به شمار می رود که در تایپ کمک شایانی به نویسندگان می کند.

حافظه رم 16 گیگابایایتی; حافظه اس اس دی 512 گیگابایتی قیمتی 2549 دلاری را برای خریداران به دنبال دارد. البته اگر خریداران مایل نباشند Dell مدلی با صفحه نمایش 1080 پیکسلی را ارائه می دهد که قیمت 999 دلاری دارد.

شاید مدل 4K لپ‌تاپ  XPS 15 گران محسوب شود; اما لذت بسیاری در نمایش تصاویر به کاربر می دهد.

  • بهترین لپ‌تاپ کسب و کار : Latitude E7450

افرادی که به دنبال لپ‌تاپی برای کسب و کار هستند; به معقوله ای همچون ظاهر توجه ای ندارند و بیشتر لپ‌تاپی را می پسندند که از سخت افزار مناسبی برخوردار باشد; Latitude E7450 شرکت Dell   نیز از این دست لپ تاپهاست.

دستگاهی که ظاهر ساده و سخت افزاری همچون پردازنده Core i7; حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی دارد. البته ویژگی های دیگری مانند اسکنر اثر انگشت; NFC  و کارت خوان هوشمند نیز شامل حال Latitude E7450 است.

در مجموع با چنین مشخصاتی E7450 برای کسب و کار بسیار مناسب بوده و شدیدا توصیه می شود.

  • بهترین لپ‌تاپ هیبریدی: Inspiron 11 3000

اگر به دنبال لپ‌تاپ هیبریدی مقرون به صرفه هستید که در کنار قیمت مناسب دارای مشخصات کافی باشد; بهتر است Inspiron 11 3000 شرکت Dell را انتخاب کنید.

لپ‌تاپی با قیمت پایه 329 دلاری که نظر هر دوستدار لپ‌تاپ هیبریدی را به خود جلب می کند. این لپ‌تاپ دارای صفحه نمایش لمسی و قابل حرکت در چندین زاویه مختلف است که حتی آن را می توان به تبلت نیز تبدیل نمود. صفحه کلید نرم، اسپیکرهای نسبتا قدرتمند; پردازنده Pentium در کنار حافظه داخلی 500 گیگابایتی عملکرد مناسب و معقولی برای افراد فراهم می کند.

یکی از معایب Inspiron 11 3000  که می توان به آن اشاره داشت عملکرد نامناسب پد لمسیست.

  • بهترین لپ‌تاپ مقرون به صرفه گیمینگ: Inspiron 15 7000

چه کسی گفته که باید برای خرید لپ تاپ گیمینگ بایستی هزینه بالایی صرف کرد؟

با لپ‌تاپ Inspiron 15 7000 دیگر نیاز نیست هزینه های بالایی تقبل نمایید; بلکه با 799 دلار سخت افزاری همچون پردازنده گرافیکی GeForce 960M انویدیا که در بازیهای روز عملکرد قابل قبولی دارد; نصیب شما خواهد شد. کیفیت صوتی فوق العاده و عمر باتری 7 ساعته لذت گیمینگ بسیاری را به علاقه‌مندان بازی ارائه خواهد داد.

در نهایت اگر می خواهید لپ‌تاپ گیمینگی داشته باشید که در بازیهای روز کیفیت قابل قبول و مناسبی داشته و از قیمت بالایی برخوردار نباشد; Inspiron 15 7000 بهترین گزینه است.

  • بهترین لپ‌تاپ کسب و کار تبدیل شونده: Latitude 7350

هرکسی که می گوید لپ‌تاپ تبدیل شونده مناسبی برای کسب و کار وجود ندارد اشتباه بیان کرده است.

Dell با لپ‌تاپ تبدیل شونده مخصوص کسب و کار Latitude 7350 که از گواهی 810G نیز بهره می برد نشان داده برای کسب و کار نیز لپ‌تاپ تبدیل شونده مناسبی وجود دارد. Latitude 7350 دارای صفحه کلید و پدلمسی با عملکرد قابل قبول بوده و نقش تبلت را نیز می تواند به خوبی ایفا کند. وجود دو پورت USB 3.0 ; اسلات کارت اس دی; پورت کوچک DisplayPort و باتری با طول عمر 10 ساعته از ویژگی های بارز Latitude 7350 به شمار می روند. مشخصاتی همچون پردازنده Core M اینتل; حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه اس اس دی 256 گیگابایتی حرفی دیگر باقی نمی گذارد.

  • بهترین لپ‌تاپ ورک استیشن: Precision 5510

اگر شما در زمینه های همچون اتوکد; مدل سازی سه بعدی و برخی دیگر فعالیت دارید که نیازمند لپ تاپ قدرتمندی هستند; قطعا Precision 5510 می تواند بهترین گزینه باشد.

این لپ تاپ ورک استیشن از مشخصات بالایی برخوردار بوده که می توان به پردازنده Xeon اینتل و کارت گرافیک Quadro M1000M انویدیا اشاره کرد. البته باید به جنس باکیفیت بدنه و وزن 4.6 پوندی این لپ تاپ نیز توجه داشت که لذت کاربری آن را بیشتر می کند. در نهایت Precision 5510 را می توان یک ایستگاه کاری قدرتمند تلقی کرد که از پس هر کاری برخواهد آمد.

  • بهترین لپ‌تاپ سرسخت: Latitude 14 Rugged Extreme

اگر شما به دنبال لپ‌تاپی سرسخت هستید که در هر شرایطی دوام بیاورد; Latitude 14 Rugged Extreme بهترین گزینه محسوب می شود.

لپ‌تاپی که در برابر گرما; سرما; آب; گرد و غبار و ضربه هیچ آسیبی نخواهد دید زیرا Dell آن را به عنوان یک لپ‌تاپ سرسخت طراحی نموده است.بدنه خارجی از جنس آلیاژ منزنیم و بهره گیری از مواد پلیمری با پورت های محافظتی در ساخت آن به عنوان دیگر ویژگی های بارز Latitude 14 Rugged Extreme به شمار می روند. البته صفحه نمایش 14 اینچی با صفحه نمایش لمسی مقاومتی، طول عمر باتری 8 ساعته و کارت گرافیک انویدیا نیز شامل حال لپ‌تاپ مورد اشاره شده است.

  • بهترین ‌لپ‌تاپ جدید و قابل توجه: Latitude 13 7370

چه کسی می گوید فعالیت برروی کسب و کار خسته کننده است؟

با لپ تاپ Latitude 13 7000 شرکت Dell دیگر از فعالیت بی روح برروی کسب و کار فاصله خواهید گرفت. زیرا این دستگاه در کنار سخت افزار مناسب از طراحی جذاب و جدیدی برخوردارست که نظر کاربرش به خود جلب می کند. قیمت پایه 1299 دلاری با انبوهی از مشخصات که کاربر می‌تواند به میل خود هر مدل را انتخاب کند. مشخصاتی از قبیل پردازنده های m3 الی m7 اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی، حافظه SSD با ظرفیت 1 ترابایتی و بدنه ای فیبرکربنی که به گفته Dell همان جنسی که در شاتل های فضایی به کار گرفته می شود

آشنایی با بهترین لپ‌تاپ‌های Dell

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

4.5/5 - (15 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question