چگونه با دوچرخه سواری، چربی سوزی کنید
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چگونه با دوچرخه سواری، چربی سوزی کنید

خواه شما مایل باشید در فضای باز دوچرخه سواری کنید یا در باشگاه بر روی دوچرخه ثابت ، می توانید با این روش مقدار زیادی چربی بسوزانید و وزنتان را کاهش دهید.

دوچرخه سواری به بهبود سلامت قلب و افزایش قدرت ماهیچه و سوزاندن کالری جهت کاهش وزن کمک می کند . دوچرخه باید متناسب قد و ساختار بدن شما باشد که بتوانید راحت از ان استفاده کنید.

قدم ۱

برای چند دقیقه در روز دوچرخه سواری کنید یا از دوچرخه ثابت استفاده نمایید. شروع آرام برای سازگار شدن بدن با فعالیت جدید و جلوگیری از آسیب عضله، بسیار مهم است . سعی کنید روزی ۱۰ تا ۲۰ دقیقه برای هفته اول و دوم دوچرخه سواری نمایید.

قدم ۲

زمان دوچرخه سواری را افزایش دهید . در هر هفته، ۵تا ۱۰ دقیقه به زمان دوچرخه سواری خود اضافه کنید . سعی کنید روزانه ۴۰تا ۶۰ دقیقه دوچرخه سواری کنید . با توجه به بیانیه قلب هاروارد، دوچرخه سواری به مدت یک ساعت در روز با سرعت ۱۴تا۱۵. ۹ مایل در ساعت، با توجه به وزن شما در هفته بین ۴۰۰۰تا۶. ۲۰۰ کالری یا بیشتر می سوزاند. سوختن ۳۵۰۰ کالری موجب کاهش یک پوند از وزن شما در هر هفته می شود.

قدم ۳

در تمرینات اینتروال با شدت بالا یا HIIT شرکت نمایید. بصورت متناوب، سرعتتان را کم و زیاد کنید . سعی کنید ۳۰ تا ۶۰ ثانیه با سرعت بالا پدال بزنید سپس ۶۰ ثانیه کند برانید . این سرعت تمرینات HIIT به سوخت و ساز سریعتر چربی و دوره های اهسته پدال زدن در بهبود سوخت و ساز بدن در کل روز به شما کمک خواهد کرد

قدم ۴

به جلسات دوچرخه سواری تان تنوع بدهید . اگر شما در همان سرعت، همان زمان و همان محل به طور مکرر دوچرخه سواری کنید بدن شما برای سوزاندن چربی ها به چالش کشیده نمی شود. سعی کنید در مسیر های جدید ، سرعت های متفاوت و زمان های متفاوت روز دوچرخه سواری کنید . در صورتی که شما در خانه از دوچرخه ثابت استفاده می کنید، سعی کنید در کلاسهای دوچرخه سواری مختلف که برنامه های متفاوتی ارائه میدهند، شرکت کنید.

چگونه با دوچرخه سواری، چربی سوزی کنید

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question