مینی کامپیوتر جدید
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

نوت بوک و مینی کامپیوتر جدید چاوی با پردازنده Intel Atom

کمپانی چاوی یکی از کمپانی های چینی تولید کننده ی سخت افزار است; این کمپانی به تازگی دو محصول خود یعنی نوت بوک و مینی کامپیوتر جدید را معرفی کرده است.

یکی از این محصولات مینی کامپیوتر با عنوان Hibox Hero می باشد که مجهز به پردازنده ی Atom x-5-z8350 با معماری cherry trail است.همچنین این مینی کامپیوتر جدید دارای تجهیزات دیگری مانند بلوتوث 4 و وای فای دو باند802.11b/g/n می باشد. استفاده از یک حافظه ی 4 گیگابایتی و حافظه ی داخلی با ظرفیت 64 گیگابایت و مجهز بودن به اسلات کارت میکرو اس با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه با ظرفیت 128 گیگابایت این مینی کامپیوتر را مورد توجه کاربران قرار داده است.

چاوی تلاش کرده تا این مینی کامپیوتر بتواند اکثر نیاز های اتصالی کاربران را پاسخ گو باشد; از این رو آن را به یک درگاه گیگابایتی اترنت، یک پورت HDMI،یک پورت USB2.0، یک پورت USB3.0  و یک کانکتور هدفون مجهز ساخته است. دیگر محصول جدید این کمپانی لپتاپ LAP BOOK است که مشابه مینی کامپیوتر مذکور از پردازنده ی Atom x-5-z8350 با معماری cherry trail بهره می برد.

این لپتاپ 15.6 اینچی است و رزولوشن تصویری معادل 1920*1080  پیکسل دارد; مجهز به دوربین جلو با کیفیت 2 مگاپیکسل می باشد.

این لپتاپ از ویندوز 10 پشتیبانی می کند و دارای صفحه کلید و ترک پد می باشد. این کمپانی تا کنون محصولات مقرون به صرفه و ارزان قیمت خود را فقط در بازار چین عرضه کرده است و هیچ یک از محصولات این شرکت در بازار های دیگر یافت نمی شود.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question