لپ تاپ هاي صنعتي در يك نگاه
pending_actions
زمان مطالعه: 4 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

لپ تاپ های صنعتی در یک نگاه

 

لپ تاپ های صنعتی در یک نگاه : بگذارید بگوییم شما در یک سایت ساخت و ساز مشغول کار می کنید، یا شاید شما فقط تمایل دارید لپ تاپ ها را از بین ببرید – بهترین لپ تاپ های محکم و نیرومند واقعا می توانند تفاوت ایجاد کنند.حتی در محیط های شدید، بهترین لپ تاپ های ناهموار برای آخرین ساخته شده اند و در برابر رطوبت و آب نیز مقاوم هستند. اما، بهترین لپ تاپ های محکم و قوی کجا هستند؟ خوب، شما به جای درست آمده اید: ما وب را ایجاد کرده ایم، به دنبال بهترین لپ تاپ های ناهموار، و همه آنها همه چیز را که می توانید در آنها ایجاد نمایید.

بهترین لپ تاپ های صنعتی با مواردی با سخت و سخت است که می توانند با فشار بالا، قطره های شدید و حتی قرار گرفتن در معرض مایع بدون تخریب، ساخته شوند. برای اطمینان از اینکه این لپ تاپ ها می توانند زنده بمانند، آنها تحت آزمایش های سخت قرار می گیرند، بنابراین شما می توانید از آنها در اعتماد کامل استفاده کنید که برای انجام کار ساخته شده اند.

بنابراین، آیا شما در یک محل کار مشغول کار هستید، زمان زیادی را در مکان های خطرناکی در زمین صرف می کنید، یا حتی اگر شما فقط نوعی دست و پا گیر هستید، ما به شما در پیدا کردن لپ تاپ نازک کامل کمک می کنیم. ما حتی ابزار مقایسه قیمت منحصر به فردمان را ارائه دادیم، به طوری که شما می توانید زمان کمتری برای خرید بهترین لپ تاپ و صرفه جویی در وقت صرف کنید.

لپ تاپ های صنعتی در یک نگاه | Dell Latitude 14 Rugged Extreme
لپ تاپ های صنعتی در یک نگاه | Dell Latitude 14 Rugged Extreme

1. Dell Latitude 14 Rugged Extreme

یک لپ تاپ بسیار قوی

پردازنده: Intel Core i3-6100U

گرافیک: اینتل گرافیک 520

رم : گیگابایت

صفحه نمایش: 14 اینچ 768×1366

ذخیره سازی: 128 گیگابایت SSD

اتصال: WiFi، بلوتوث، GPS اختیاری، LTE |

وزن: 3.9 کیلوگرم

ابعاد: 356 ×246×52 میلی متر.

اگر شما به دنبال یک لپ تاپ هستید که می تواند هر چیزی را که سیاره می تواند بر روی آن قرار دهد، خواهید دید که دستانتان را بر روی Dell Latitude 14 Extreme رنج می برید – این همه در نام است. در این نقطه کمی قدیمی است، اما تقریبا مهم نیست. این هنوز یک لپ تاپ مناسب طراحی شده است که با الزامات استاندارد نظامی مطابقت دارد. این ویژگی آلیاژ منیزیم سفت و سخت، مورد جذب شوک است، IP65 گواهی شده در برابر گرد و غبار، شن و آب است – آن را حتی می تواند در معرض دمای شدید. مانند بقیه کاتالوگ Dell، شما می توانید Dell Latitude 14 Rugged Extreme را پیکربندی کنید، با این حال شما احساس می کنید – و یا با این حال شما می توانید آن را خریداری کنید.

این محصول در زمان نوشتن این مقاله فقط در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس است.

کاربران استرالیایی:  یک جایگزین خوب در Panasonic Toughbook CF-33 را بررسی کنید.

 

لپ تاپ های صنعتی در یک نگاه

لپ تاپ های صنعتی در یک نگاه | Dell Latitude 14 Rugged
لپ تاپ های صنعتی در یک نگاه | Dell Latitude 14 Rugged

2. Dell Latitude 14 Rugged

یک لپ تاپ فوق العاده قوی و محکم از دل

پردازنده: پردازنده Intel Core i5-6300U

گرافیک: AMD Radeon R7 M360

رم: 8 گیگابایت

صفحه نمایش: 14 اینچ 1920 x 1080

ذخیره سازی: 128 گیگابایت SSD

اتصال: WiFi، بلوتوث، GPS، LTE، اترنت

وزن: 1.9 کیلوگرم

ابعاد: 347×243×4/44میلی متر.

لپ تاپ های صنعتی در یک نگاه  : دل نام خانوادگی است که با بهترین لپ تاپ ها می آید، اما در حال حاضر بهترین لپ تاپ های ناهموار را تولید می کند. به عنوان مثال، Dell Latitude 14 Rugged یک لپ تاپ سختگیر است که با یک پوسته بیرونی سختگیرانه همراه با اجزای سریع که به اندازه کافی قدرتمند برای این دسته است – از جمله نسل 6 پردازنده Intel Core و گرافیک AMD Radeon اختصاصی است. حتی نمایشگر مناسب است، تکامل مات که باعث راحتی استفاده از خارج میشود – احتمالا در آن بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این نسخه کوچک تر از نسخه ی اول ماست، اما هنوز هم یکی از بهترین لپ تاپ های محکم در بازار است.

این محصول در زمان نوشتن این مقاله فقط در ایالات متحده و بریتانیا در دسترس است. کاربران استرالیایی: یک جایگزین خوب در Panasonic Toughbook CF-33 را بررسی کنید.

لپ تاپ های صنعتی در یک نگاه | TOUGHBOOK 33 Detachable
لپ تاپ های صنعتی در یک نگاه | TOUGHBOOK 33 Detachable

 

3. Panasonic Toughbook CF-33

پردازنده: پردازنده اینتل Core i5-7300U

گرافیک: Intel HD Graphics 620

رم: 8 گیگابایت

صفحه نمایش: 12 اینچ 2160 x 1440

ذخیره سازی: 256 گیگابایت SSD

اتصال: WiFi، بلوتوث، GPS، LTE، اترنت

وزن: 2.76 کیلوگرم.

ابعاد: 313×4/288×1/64 میلی متر.

لپ تاپ های صنعتی در یک نگاه  : اگر می خواهید یکی از بهترین لپ تاپ های دوکاره را داشته باشید، اما شما چیزی را نمی خواهی که احساس کند شبیه به آن است که نیمی از اولین شانس آن را می گیرد – Panasonic Toughbook CF-33 برای شما مناسب است. این لپ تاپ دارای انعطاف پذیری است که لپ تاپ های محکم و قدرتمند آن را انجام نمی دهند. اگر به چیزی که آسان است حمل شود در حالی که یادداشت برداری می کنید و امورات مالی را انجام می دهید، پس در حالت تبلت می توانید کارهای شگفت انگیزی انجام دهید. سپس، اگر شما نیاز به تایپ برخی از اسناد، شما می توانید صفحه کلید را ضمیمه کنید و به راحتی تایپ کنید. ممکن است گران باشد اما یکی از تنها لپ تاپهای 2 اینچی است که واقعا می تواند جلوی ضربات دوام بیاورد.

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question