لپ تاپ صنعتي دل مناسب براي امور حرفه اي
pending_actions
زمان مطالعه: 4 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

لپ تاپ صنعتی دل مناسب برای امور حرفه ای ، شرکت دل یکی از سرآمدترین شرکت های سازنده لپ تاپ است که دفتر مرکزی این شرکت در آستین تگزاس بوده و محصولات کامپیوترها را ساخته و توسعه می دهد. در اکثر کشورهای جهان نمایندگی داشته و بیش از 88000 کارمند در سراسر جهان دارد که این تعداد کارمند بیانگر اعتبار بالای شرکت است.

لپ تاپ صنعتی دل مناسب برای امور حرفه ای

لپ تاپ صنعتی دل مناسب برای امور حرفه ای
لپ تاپ صنعتی دل مناسب برای امور حرفه ای

شرکت دل در زمینه تولید نوک بوک در دنیا مقام دوم را به خود اختصاص داده و در زمینه تولید نوک بوک ویندوزی نیز مقام اول را داراست که اعتبار شرکت را نشان می دهد.

لپ تاپ های صنعتی در مقایسه با لپ تاپ های معمولی؛ ویژگی های منحصربفرد و خاص تری دارند که همین ویژگی ها باعث شده تا بتوان از آن ها در محیط های کارگاهی، نظامی و صنعتی به بهترین نحو ممکن استفاده کرد و مقاومت بالای این نوع لپ تاپ باعث می شود که در درازمدت کارایی خود را حفظ کرده و کاربران نیز از این نوع لپ تاپ ها نسبت به کارهای خوشان رضایت دارند.

شرکتDELL همیشه در زمینه ساخت لپ تاپ سرآمد بوده و همواره بهترین لپ تاپ ها را می سازد که برای مردم معمولی و مهندسین خبر خوبی به شمار می رود. تولیدات شرکت دل به گونه ای است که باعث سربلندی شرکت شده ورضایت کاربران را برآورده کرده است. شرکت دل همواره به دنبال نوآوری بوده و سعی می کند که محصولات منحصربفردی را تولید کند طوری که رضایت مشتریان خود را برآورده کند.

لپ تاپ صنعتی دل مناسب برای امور حرفه ای
لپ تاپ صنعتی دل مناسب برای امور حرفه ای

لپ تاپ Latitude، یک لپ تاپ منحصربفرد

بدنه این لپ تاپ از آلومینیوم ساخته شده که نشانگر منحصربفرد آن است. شما می توانید این لپ تاپ را در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید که حتی مهندسین کارگاه نیز می توانند براحتی از آن استفاده کنند. بهترین لپ تاپ ها برای وب سایت های عملیاتی و عمرانی است.

لپ تاپ صنعتی دل مناسب برای امور حرفه ای
لپ تاپ صنعتی دل مناسب برای امور حرفه ای

شما می توانید لپ تاپ Rugged، Extra rugged، را در محیط های نظامی و خشن و معدن هم استفاده کنید که نسبت به عوامل محیطی این نوع محیط ها، مقاوم است. اطلاعات و داده های در این نوع لپ تاپ در هر شرایطی محفوظ باقی می ماند.

امکانات سخت افزاری این نوع لپ تاپ ها به گونه ای مرتب شده که داده های شما را کدگذاری کرده و امکان ندارد که نفرات غیر مسئول بتوانند به داده های شما دسترسی داشته باشند.

شرکت دل برای هر نوع شرایط کاری، آموزشی، کارگاه های سخت و خشن لپ تاپ های منحصربفردی را می سازد که همین ویژگی باعث می شود که نسبت به بقیه لپ تاپ ها خاص تر باشد. گاهی مواقع شرکت دل نوک های باریک و سبکی را می سازد که ویژگی های لپ تاپ های محکم و لتیتیود را داراست.

گارانتی 3 ساله لپ تاپ دل لتیوتیود

شرکت دل محصولات خود را به مدت 3 سال گارانتی کرده و شما می توانید این محصولات را در منزل یا شرکت خود استفاده کنید. همه شرکت های فنی و مهندسی دنیا از لپ تاپ صنعتی دل در کارگاه های خود استفاده می کنند.

لپ تاپ لتیتیود دل بهترین لپ تاپ برای محیط های نظامی است و بخاطر کارایی بالای خود، قیمت بالاتری دارند. این نوع لپ تاپ ضد آب و ضد ضربه بوده و مناسب ترین لپ تاپ برای کاربری های نظامی است و حتی شما می توانید این نوع لپ تاپ را در محیط های صنعتی و کارگاهی نیز استفاده کنید.

مقاوم ترین لپ تاپ بوده و نسبت به گرما، سرما، انفجار نیز مقاومت دارد و شما می توانید این نوع لپ تاپ را در محیط های نظامی و صنعتی به کار ببرید، طوری که می توانید کلیه نیازهای خود را با این نوع لپ تاپ برطرف نمایید.

حتی می توانید پورت های دیگری را به لپ تاپ دل متصل کرده و سیستم خود را گسترش بدهید. امکانات سخت افزاری بسیار قدرتمندی دارد و همین ویژگی باعث شده تا منحصربفرد باشد. حتی نسبت به گرد وغبار هم بسیار مقاوم است. در حال حاضر لپ تاپ دل در بازار کامپیوتر ایران بسیار فراوان است.

لپ تاپ DELL Latitude 14 Rugged 5404-A

پردازنده: 4650 U

فرکانس پردازنده: 90/1 تا 90/2 گیگاهرتز

رم: 8 گیگابایت

حافظه داخلی: 256 گیگ از نوع SSD

پردازنده گرافیکی: G FORCE GTX 720

حافظه گرافیک: 2 گیگابایت

اندازه صفحه نمایش: 14 اینچ

نوع صفحه نمایش: لمسی و مات

نوع سیستم عامل: 1/8 اصل

لپ تاپ های لتیتیود برای کاربری های عادی ساخته نشده اند و بهترین گزینه برای کاربری های نظامی، آتش نشانی، صنایع دفاعی و نظامی بوده و در محیط های سخت و خشن بهترین کاربری را دارند. بخاطر مقاوم بودن قیمت بالایی داشته و این مهم ترین ویژگی منحصربفرد آن هاست.

منابع:

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question