فروش سرور سمنان
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش سرور سمنان

امروزه به دلیل این که حجم داده ها و اطلاعات در حال افزایش است طبیعی است سازمان ها از سروری استفاده می کنند یا به دنبال تهیه سروری کی باشند که بتواند مقیاس پذیر باشد که برای تهیه این سرور شما می توانید به بخش فروش سرور سمنان مراجعه کنید  زیرا  سرورهای G9 HP ProLiant  BL660c  امکان مقیاس پذیری را برای سازمان ها فراهم کرده اند.

ویژگی های سرورها

سرورهای HP ProLiant  BL660c G9 برای database، برای داده هایی که نیاز به پردازش دارند و هم چنین برای مجازی سازی از چهار پردازنده استفاده می کند.

سرورهای HP ProLiant  BL660c G9 از توان پردازشی بالایی برخوردار هستند که این ویژگی نیاز انواع بارکاری با TCO کمتر را برآورد می کند.این سرور از قدرت انعطاف پذیری بالایی برخوردار است وموجب می گردد تا تجهیزات ذخیره سازی بیش تر شوند و عملیات ورودی و خروجی با حداکثر سرعت انجام پذیرند.

در بخش فروش سرور سمنان ، شما می توانید با خرید سرور HP ProLiant  BL660c G9 از یک ویژگی مدیریتی به نام HP OneView بهره مند شوید به این صورت که به منظور افزایش سرویس ها از یک پلت فرم مدیریتی استفاده می کند.این سرور ها از چیپ ست اینتل نوع C6 10  حمایت می کنند مه باعث می شود تا بتوانید از 2 پردازنده استفاده کنید این موضوع موجب می گردد تا عملکرد و کارایی بهتر انجام گیرد.

در سرور HP ProLiant  BL660c G9 پردازنده ها از 8 اسلات و 4 کانال حمایت می کنند.مقدار حافظه این پردازنده ها  یک ترابایت می باشد مادامی که قصد به کار گیری رم های DDRIMM  را دارید می توانید حداکثر ظرفیت را مورد استفاده قرار دهید.

از دیگر ویژگی های قابل توجه سرورهای HP ProLiant  BL660c G9 این است که این سرور ها قابلیت ساپورت  HPE DDR4 smart memory  را دارند و پشتیبانی از NVMeSSDs، ارائه دادن 12Gb/s SAS، فراهم آوردن USB3.0 می باشد

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question