فروش سرور تهران
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش سرور تهران

انواع سرور های مختلف براساس کارایی های متفاوت و نیازمندی های متفاوت برای مشتریان محترم در شعبات مختلف فروش سرور تهران آماده ارائه خدمت و فروش می باشند.

در ادامه این مقاله میخواهیم یک نوع از سرورهای تیغه ای خود که در بخش فروش سرور تهران در دسترس شما است را تشریح کنیم، مدل مورد بررسی در این مقاله سرور HP BL460c g10 است.

در سالهای اخیر اکثر سازمانهای و ارگان های دولتی و خصوصی سعی در یکپارچه سازی و هماهنگ کردن فرآیند های صورت گرفته در سیستم های کامپیوتری بخش های مختلف خود دارند. به این منظور تهیه یک سیستم که توانایی انجام مدیریت و قدرتمحاسبات لازم را داشت باشد نیاز است.

سرور hp bl460c g10

سرور hp bl460c g10 یکی از انواع سرور های است که توسط کمپانی hpe تولید شده است، طراحی این نوع سرور برای مدیریت فضاهای بزرگ بوده و توانایی انعطاف پذیری در ذخیره سازی و همچنین تعداد دستگاه های ورودی و خروجی متفاوت که پشتیبانی می شود، سبب بهینه سازی سرعت این سرور شده است.

همچنین پردازنده قدرتمندی که سرور bl660 g10  در خود جای داده است، سبب شده است که با انواع بار کری tco  مناسبی ارائه کند. تمامی توانایی های ذکر شده توسط کمپانی hpe one view  مدیریت می شوند که از یک زیرساخت هماهنگ یکپارچه برای سرعت بخشی به سرویس ها بهره برداری می کند.

سرور BL460c G10 مانند سایر محصولات هم رده خود از خانواده پردازنده های قابل ارتقاء ®Intel® Xeon پشتیبانی می کند ، این پردازنده نسبت به نسل قبلی 25% افزایش عملکرد دارد . همچنین این دستگاه از  2666MT/s HPE DDR4 SmartMemory نیز برخوردا است .

سرور bl460c g10  که در بخش فروش سرور تهران قابل تهیه است مانند سایر رقبای همتراز خود پردازنده های دسته intel xeon  را ساپورت میکند. این پردازنده نسبت به نسل قبلی خود حدود 25 درصد افزایش بهره وری دارد. همچنین این سرور از حافظه 2666MT/s HPE DDR4 SmartMemory استفاده میکند.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question