فروش سرور استان کرمان
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
5/5 - (1 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش سرور استان کرمان

سرور hp proliant dl560 g10  یکی از سرورهای شرکت هیولت پاکارد است که از 4 پردازنده می تواند پشتیبانی کند و شامل قابلیت های بسیاری اعم از از عملکرد بالا ، قابلیت اطمینان ،انعطاف پذیری و … است و توانایی بسیار زیادی در پردازش دارد .

از سرور dl560 g10 در پایگاه داده ،مجازی سازی و سازمان هایی که اطلاعات فراوان جهت پردازش دارند استفاده می شود.

این سرور همانند سرورهای دیگر در این حوزه  از پردازنده های intel ، xeon،scalable پشتیبانی می کند و هم چنین از درایو nvme  بیشتری نسبت به نسل های قبل از خودش استفاده می کند یعنی از 12 درایو nvme  پشتیبانی می کند.

مزایای سرور hpe dl560

سرور hpe dl560 باعث افزایش کارایی می شود پس با خرید سرور hpe dl560 ازمرکز فروش سرور کرمان شما می توانید پردازنده هایی مثلا بین 2 تا 4 پردازنده به آن اضافه کنید پس در ابتدا برای چیزی که به آن نیاز ندارید هزینه ای پرداخت نمی کنید.

سرور hpe dl560 gen10 شامل ظرفیت 3 ترابایتی می باشد و رم آن باعث صرفه جویی در برق می شود و هم چنین یک ویژگی دیگر به نام مدیریت خطا در آن وجود دارد. سرور dl560 g10 شامل درایوهایی با فرمت sata،sas،ssp است و هم چنین یک ظرفیت 48 ترابایتی را در اختیار شما قرار می دهد.

مرکز فروش سرور کرمان امن ترین سرور را به بازار عرضه کرده که این امنیت برگرفته اشده از تکنولوژی hpe silicon root of trust است که سرور شما امنیت بالایی در مقابله با حملات دارد و امکان بازیابی سرور به صورت امن وجود دارد.

در این مرکز(فروش سرور استان کرمان) سرور های hp ای را به شما ارائه می دهد که این سرورها از نرم افزارهای خاصی برای مدیریت استفاده می کنند .یک سری ابزار ها برای مدیریت سرور وجود دارد  که می توان به مهم ترین آنها یعنی hpe اشاره کرد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question