جايگاه نوت بوك هاي صنعتي و حرفه اي
pending_actions
زمان مطالعه: 3 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

جایگاه نوت بوک های صنعتی و حرفه ای

نوت بوک و لپ تاپ بخش بزرگی از بازار کامپیوتر را اشغال کرده اند. حتی خیلی از ما با وجود این که یک لپ تاپ داریم ولی بازهم یک نوت بوک حرفه ای و صنعتی را تهیه می کنیم. مهم ترین مسئله کیفیت و میزان کارایی هر دو دستگاه است که با مقایسه هر دو دستگاه متوجه خواهیم شد.

همیشه برترین لپ تاپ  و نوت بوک های جهان هر ساله معرفی می شوند. رتبه برترین نوت بوک ها همواره بالا و پایین می شود. نوت بوک های صنعتی و حرفه ای به قدری محکم و نیرومند هستند که شما می توانید آن ها در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید، مدت زمان استفاده نیز تفاوتی ایجاد نمی کند و نوت بوک صنعتی و حرفه ای همیشه می توانند نیازهای حرفه ای شما را برآورده کنند.

نوت بوک های صنعتی و حرفه ای می توانند در مقابل گرد و غبار و ضربات مقاومت داشته باشند. حتی اگر از ارتفاعی نیز سقوط کنند، بازهم کارایی خود را حفظ خواهند کرد. نوت بوک های صنعتی و حرفه ای نسبت به بقیه نوت بوک ها ضخیم تر بوده تا در هر شرایطی بتوان از آن ها استفاده کرد.

بدنه نوت بوک های صنعتی و حرفه ای از آلومینیوم و تیتانیوم ساخته شده و بنابراین مقاومت بسیار زیادی دارند. نوت بوک های صنعتی را حتی می توان کل شبانه روز روشن نگه داشت.

برخی از یگان های پلیس و آتش نشانی چنین نوت بوک هایی دارند و باتری های قوی و بادوام دارند که حتی بتوان در مدت زمان زیادی از آن ها استفاده کرد.

مشخصات فنی منحصربفردی دارند که باعث می شود هر کسی بتواند متناسب با نیازهای خود از آن استفاده کند. به دلیل دارا بودن این چنین مشخصاتی، خیلی از مهندسین دوست دارند که این چنین نوت بوک هایی را داشته باشند.

شرکت های مختلفی، نوت بوک های صنعتی و حرفه ای را تولید می کنند که شما می توانید متناسب با کار و حرفه خود، نوت بوک مناسب خود را خریداری کرده و از آن استفاده کنید.

شرکت های Hp ،Dell ، Asus ،Lenovo ،Toshiba ،Fujitsu Siemens ،Panasonic هر کدام نوت بوک های صنعتی و حرفه ای خودشان را تولید و عرضه می کنند.

نوت بوک  DELL مشخصات فنی خاص تری نسبت به بقیه دارد و شما می توانید این نوع نوت بوک را در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید طوری که بدترین شرایط آب و هوایی مانعی برای شما نخواهد شد.

شرکت ایسوس نیز نوت بوک های صنعتی و حرفه ای را تولید و عرضه می کند که بسیار باکیفیت بوده و شما می توانید متناسب با نیازهای خودتان از آن استفاده کنید.

نوت بوک های حرفه ای و صنعتی حافظه آزاد خیلی بیشتری دارند و شما هرگز در این نوت بوک ها برنامه های اضافی را نصب نمی کنید و همین ویژگی باعث می شود که سرعت پردازش اطلاعات در نوت بوک های صنعتی و حرفه ای به سرعت انجام شده و در سریع ترین زمان ممکن داده ها و اطلاعات پردازش شود.

شرکت لنوو نیز مانند سایر شرکت ها همیشه حرفی برای گفتن دارد. نوت بوک های صنعتی و حرفه ای طرفداران خود را دارند و کمتر افرادی هستند که به دنبال این چنین نوت بوک هایی باشند.

نوت بوک های صنعتی و حرفه ای گران قیمت بوده و به همین دلیل می توان به مدت زمان زیادی از آن ها استفاده کرد. حتی شما می توانید در زیر باران و برف شدید هم از نوت بوک های حرفه ای و صنعتی هم استفاده کنید و هیچ آسیب سخت افزاری به دستگاه ها وارد نخواهد شد.

وجود حافظه های بالا و قدرتمند باعث شده که بسیاری از کارشناسان صنایع مختلف تمایل به استفاده از این چنین نوت بوک هایی را داشته باشند. وسایل جانبی خیلی زیادی دارد و شما می توانید براحتی از اطلاعات خودتان پشتیبانی بگیرید. بدنه محکم و نیرومند مهم ترین مشخصه نوت بوک های صنعتی و حرفه ای است که در همگی رعایت می شود تا سقوط از ارتفاع را جبران کند.

نوت بوک های حرفه ای و صنعتی صفحه نمایشی دارند که حتی با وجود نور شدید آفتاب هم می توانید اطلاعات را مشاهده کنید. نوت بوک های صنعتی و حرفه ای را حتی پزشکان و جراحان نیز می توانند استفاده کنند. در برخی موارد که لازم است که پزشک پزشکی قانونی در محلی حضور یابد می تواند بنا به شرایط محیطی از این نوت بوک ها استفاده کند و نتایج تحقیقات خود را برای دپارتمان خود ارسال کند. نوت بوک های حرفه ای و صنعتی را می توان برای مشاغل و کارهای سخت و طاقت فرسا هم استفاده کرد طوری که آسیبی را نیز متحمل نمی شوند .

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question