بهترين و محكم ترين لپ تاپ ها با بدنه محكم
pending_actions
زمان مطالعه: 4 دقیقه
star_halfامتیاز
1.2/5 - (5 امتیاز)

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین و محکم ترین لپ تاپ ها با بدنه محکم

همیشه کاربرانی هستند که به دنبال محکم ترین و بهترین لپ تاپ ها هستند و در این مواقع است که گاهی از جستجوی خود دست می کشند و در نهایت لپ تاپ مورد نظر خود را نمی یابند.

هنگام خرید یک لپ تاپ، می خواهید که با آن همه کاری را انجام دهید، و همچنین سال ها آن را داشته باشید. این به این معنی است که شما می توانید از مارک لپ تاپ مطمئن شوید. چند عامل کلیدی برای در نظر گرفتن، از جمله بودجه خود را، آنچه شما در واقع می خواهید از لپ تاپ استفاده کنید، و البته شهرت برند وجود دارد. ما نگاهی به برخی از بهترین برندهای لپ تاپ در بازار می دهیم و آنها را توضیح می دهیم.

اگر بعد از یک لپتاپ برای کسب و کار هستید، می بینید که نیازهای شما به طور مثال، متفاوت از آن چیزی است که شما ممکن است در خانه داشته باشید. در حالی که ممکن است به طور عمده بر روی میز شما وجود داشته باشد و در هر زمان چندین وسیله جانبی به آن متصل شده باشد، اما ممکن است که آن را روی دوش خود بیندازید، و نیاز به یک باتری و باتری سبک تر، مهم تر است.

در هنگام خرید یک لپ تاپ، نیازهای خود را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که انتخابی شما برای وظایف شما مناسب است. در هنگام خرید یک لپ تاپ، نیازهای خود را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که انتخابی شما برای وظایف شما مناسب است.

 

بهترین برندهای لپ تاپ کدام ها هستند؟

بخش لپ تاپ را در هر فروشگاه بررسی کنید و تعداد زیادی از مارک ها را که متناسب با بودجه خودتان انتخاب می کنید را ببینید. هر یک از ادعاهای مشابهی را ارائه می دهد – سریع ترین، سبک ترین، قوی ترین هستند. بنابراین، آن چه را که شایسته شماست را انتخاب کنید. ما موارد زیر را کشف کرده ایم که فکر می کنیم باید اولویت بندی شود و سال ها خدمات عالی ارائه می دهد.

لپ تاپ های دل
لپ تاپ های دل
  • اپل – گران قیمت، بله، اما قدرتمند، کاربر پسند، با کیفیت بالا و قابل اعتماد است
  • دل – طیف وسیعی از مدل برای هر بودجه، و ارائه می دهد
  • –  Acer برخی از Chromebook ها با قیمت مناسب و قانع کننده و همچنین مدل های استاندارد ارائه می دهد.
  • – Lenovo  مجموعه گسترده ای از مدل ها، برخی از ویژگی های منحصر به فردر
  • Asus  – عالی با تعدادی از مدل های بسیار ارزشمند در دسترس است
  • مایکروسافت – فقط یک لپ تاپ (تا به امروز)، اما یک گزینه فوق العاده برای طرفداران ویندوز
  • HP  – هر شخصی از دنیای لپ تاپ، بی نظیر اما جامد است
  • سامسونگ – یک لپ تاپ بزرگ نیست، اما دارای گزینه های مناسب و معقول است
  • توشیبا – لپ تاپ های متمرکز بر کسب و کار
  • گوگل – فقط یک لپ تاپ، اما این یک سربرگ است

مقایسه بهترین برندهای لپ تاپ

هر نام تجاری لپ تاپ دارای عواقب و دلایل خاص خود است. جایی که اپل ممکن است برای صفحه نمایش های درخشان و طرح های باریک شهرت داشته باشد، همچنین به عنوان نام تجاری اصلی برای خرید شناخته شده است. در عین حال، Acer ممکن است به عنوان یک برند بزرگ بودجه، اما دارای برخی از مدل های بالا نیز هستند.  اجازه دهید نگاهی دقیق تر به محدوده های موجود در هر نام تجاری داشته باشیم.

لپ تاپ های اپل

شهرت اپل در فضای سخت افزاری برای نوآوری و کیفیت، مستحق است، و ترکیب لپ تاپ آن استثنا نیست. اپل ممکن است یک محدوده وسیع را ارائه نکند، و در اینجا ارزش نسبت به پول بسیار نسبی است، اما سری MacBook به عنوان یکی از بهترین گزینه های لپ تاپ شما انتخاب می شود.

به یک کافی شاپ بروید و کسی را پیدا خواهید کرد که با لپ تاپ اپل کار می کند. توانایی شرکت در ادغام سبک و عملکرد در لپ تاپ ها، آنها را بسیار دوست داشتنی برای همه از دانش آموزان به کارکنان اداری می کند.

سبک مک بوک تقریبا هر سازنده دیگر لپ تاپ از صفحه کلید های “chiclet” به طرح های فوق العاده باریک است که به راحتی به باریک ترین لپ تاپ ها می رسد.

کلیدهای لپ تاپ:

  • مکبوک ایر – ارزان ترین مک بوک، و آن چیزی که تا همین اواخر کمی از سوی اپل نادیده گرفته شده بود. با این حال، MacBook Air در سال 2018 داده شد، با یک پردازنده قوی تر و صفحه نمایش Retina بروز رسانی شد.
  • مکبوک – مک بوک 12 اینچی حتی بر روی انگشتان هوا نیز تیزتر و سبک تر است، و آن را به عنوان یک همدم ایده آل برای تایپیست های می باشد. این شیک ترین MacBook در اطراف است، هر چند ایده آل برای کارهای سنگین تر طراحی نشده است.
  • MacBook Pro عنوان MacBook، Pro یکپارچه قدرت و سبک را ترکیب می کند، که باید برای طراحان باشد. تعدادی از مدل های طرفدار وجود دارد، مدل های تا 2500 دلار با لمس نوار در بالای صفحه کلید وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

1.2/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question