گوشی هواوی پی 9 لایت
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

گوشی هواوی پی 9 لایت

شرکت هواوی به گوشی های رده میانی اهمیت می دهد; به همین دلیل گوشی هواوی پی 9 لایت را با مشخصات مناسب روانه بازار کرده است.

شما در این گوشی می توانید از نمایشگر LCD  با فناوری IPS و سایز 5.2 اینچی فول اچی دی استفاده کنید و با استفاده از کیفیت تصاویر عالی فیلم ها و تصاویر خود را با این مدل گوشی به وضوح مشاهده کنید. در مدل پی 9 لایت می توانید از دو سیم کارت استفاده کنید و از اینترنت نسل چهارم بهره مند شوید.

پردازنده گوشی سیلیکون 650 می باشد; که سرعت رم 2 گیگابایتی آن سرعت مناسبی به گوشی داده است و همچنین حافظه داخلی 16 گیگابایتی گوشی به شما این امکان را می دهد که به خوبی از حافظه داخلی گوشی استفاده کنید. در ضمن تا 128 گیگابایت حافظه جانبی را گوشی پشتیبانی می کند. این گوشی برخلاف گوشی پی 9 از وجود دو دوربین در پشت گوشی بی بهره است دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی می باشد و همچنین دوربین سلفی یا همان دوربین جلوی گوشی 8 مگاپیکسلی می باشد; که به شما این امکان را می دهد که تصاویر با  وضوح عالی بگیرید.

بهره مندی از باتری 3000 میلی آمپری; دوربین اصلی 13مگاپیکسلی; شبکه 4G و درگاه ارتباطی microUSB v2.0 و نمایشگر 5.2 اینچی ال سی دی این گوشی را تبدیل به گوشی مناسب برای کاربران کرده است.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question