گلکسی A تولید 2017
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گلکسی A تولید 2017 سامسونگ با گواهینامه IP68 ارائه خواهند شد

سامسونگ از پرچمداران سال 2016 خود تصمیم گرفت گوشی های هوشمند را ضد آب سازد; که گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج از جمله آنهاست. حال به نظر می رسد در سری گلکسی A تولید 2017 این کمپانی باید شاهد چنین ویژگی باشیم که قابل توجه است.

شرکت سامسونگ با مشکلاتی که گلکسی نوت 7 برای آن وجود آورد; سعی داشته محصولات آینده خود را بدون نقص و با ویژگی های قابل توجه همراه سازد.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون پرچمدار آینده و برخی میان رده های این کمپانی کره ای منتشر شد که هیچ یک تایید یا تکذیب نشده است.

شایعه های پیرامون این سری فاش شد که به مشخصات میان رده و قابلیت ضد آب آنها اشاره داشته است; به نظر می رسد در سری گلکسی A سری 2017 سامسونگ; باید شاهد ویژگی های پریمیومی باشیم که پیش از این مشاهده نشده است.

به گزارش BusinessKorea، سامسونگ می خواهد استاندارد IP68 یا همان ضد آب و گرد و غبار را در سری گلکسی A 2017 به کار گیرد. ویژگی که تنها در پرچمداران 2016 و گلکسی نوت 7 وجود داشت.

البته با مشکلاتی که گلکسی نوت 7 برای سامسونگ به وجود آورد; انتظار می رفت حساسیت شرکت کره ای در توسعه محصولات بیشتر شده و شاهد عرضه گوشی های هوشمند پیشرفته تری باشیم.

این سری با نام گلکسی A5، A3 و A7 معرفی خواهند شد; با قابلیت ضد آب می توانند تا 30 دقیقه زیر آب قرار گرفته که جای تعجب دارد.

این سری اخیرا در TENAA چین، FCC ایالات متحده و برخی مراکز دیگر رویت شده اند و فاصله طولانی تا معرفی آنها باقی نمانده است.

در اخباری مرتبط گلکسی اس 8 با صفحه نمایش منحنی در یک نمونه معرفی خواهد شد; این معرفی در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون صورت خواهد گرفت و برای کسب جزئیات بیشتر تنها می توان منتظر ماند.

انتظار می رود گزارش های اعلامی سری گلکسی A 2016 به حقیقت بپیوندد.

منبع:www.phonearena.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question