موبایل LG
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کاهش درآمد بخش موبایل LG

شرکت ال جی به تازگی گزارش مالی سه ماهه سوم سال 2016 خود را منتشر کرده; براساس آن شرکت با کاهش درآمد به ویژه در بخش موبایل LG رو به رو شد.

طی این مدت; کمپانی کره ای تنها به درآمد 2.3 میلیارد دلاری دست یافته; در قیاس با سال گذشته کاهش 23 درصدی را نشان می دهد.

ال جی می گوید تنها بخش موبایل کمپانی; با ضرر 289 میلیون دلاری رو به رو شده و فروش تلفن های هوشمندی نیز کاهش پیدا کرده است.

ال جی در سال جاری 13.5 میلیون دستگاه تلفن هوشمند روانه بازار کرده و در سه ماهه دوم نیز با افزایش 14 درصدی در منطقه ایالات متحده رو به رو شده است.

شرکت کره ای امیدوار است تا V20 بتواند در سه ماهه پایانی; به جبران میزان فروش بپردازد. قطعا جمع آوری گلکسی نوت 7 سامسونگ نیز بی تاثیر نخواهد بود و مدل های جدیدی از سری  K و X در کار خواهند بود.

ال جی بهار 2016 به معرفی گوشی هوشمند ماژولار G5 پرداخت که انتظار می رود افزایش فروشی به دنبال داشته باشد; اما متاسفانه چنین نشد و کاهش فروشی به دنبال داشته است.

در سپتامبر نیز به معرفی V20 پرداخت که با مشخصات قابل توجه و طراحی منحصربفردی مجهز بود. در هر صورت; شرکت کره ای باید به فکر کسب سودی بوده و اگر این روند ادامه دار باشد با شکست بزرگی رو به رو می شود.

چندی از شرکت های تولیدکننده تلفن هوشمند تاکنون با شکست مواجه شدند; از جمله می توان به بلک بری کانادایی اشاره کرد. کمپانی که انتظار می رفت بتواند خود را از شکست نجات دهد; اما متاسفانه موفق نشد و بخش تولید سخت افزار خود را متوقف کرده است.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر از فروش آینده موبایل LG باید به انتظار ادامه داد.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question