گیمینگ MOSE COMPUTER
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کامپیوتر گیمینگ MOSE COMPUTER معرفی شد

 به تازگی کامپیوتر گیمینگ MOSE COMPUTER تحت عنوان MASTERPIECE i1610SA1 توسط این کمپانی معرفی شده که قادر به پشتیبانی از واقعیت مجازی می باشد.

این محصول از سری محصولات گیمینگ G-TUNE کمپانی می باشد; مشخصات سخت افزاری این محصول در محصولات هم رده ی خود بسیار حرفه ای تر می باشد.

استفاده از پردازنده ی Core i7-6700k برند اینتل برای این محصول سبب بالا رفتن کیفیت و سرعت پردازش اطلاعات در این کامپیوتر شده است که برای نوع کاربری خود بسیار مفید می باشد. این کامپیوتر برای پردازش های گرافیکی مورد نیاز کاربران از کارت گرافیکی GEFORCE GTX 1060 با حافظه 3 گیگابایتی استفاده می کند.

حافظه استفاده شده در این محصول از نوع DDR4 با ظرفیت 16 گیگابایت می باشد.

همچنین برای میزبانی از اطلاعات کاربران MASTERPIECE i1610SA1 به یک حافظه ی SSD 480 گیگابایتی و هارد درایوی با ظرفیت ذخیره سازی 3 ترابایتی مجهز شده است. برای اتصال های خارجی نیز این محصول به یک مجموعه ی ارتباطی بسیار خوب مجهز شده که نیازهای ارتباطی کاربران را بر طرف می سازد.از جمله ی این مجموعه می توان به دی وی دی رایتر;چهار پورت USB2.0; شش پورت USB3.0 اشاره کرد.

استفاده از پاور 700 واتی 80PLUS BRONZE نیز باعث شده تا این کامپیوتر در صورت شارژگیری کامل; تا مدت طولانی قابل استفاده قرار گیرد.

این کامپیوتر از سیستم عامل ویندوز10 نسخه ی 64 بیتی پشتیبانی می کند. کیفیت اجرای این کامپیوتر به میزان 4K نمی رسد و تنها قادر به اجرای گیم با کیفیت FULL HD می باشد.

هم اکنون این محصول با قیمت 1423 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: www.techfresh.net

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question