کامپیوتر همه کاره Dell Inspiron 5348
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کامپیوتر همه کاره Dell Inspiron 5348

اگر شما در طول روز چندین کار را بصورت همزمان  با کامپیوتر خود انجام دهید مسلما شما نیاز به کامپیوتری دارید که تمام کارهایتان را به صورت همزمان بتوانید انجام دهید. امروزه کامپیوتر همه کاره می تواند جوابگوی خواسته های شما باشد در اینجا ما قصد داریم شما را با مشخصات کامپیوتر همه کاره Dell  Inspiron 5348 آشنا می کنیم.

ویژگی ها:

وجود نمایشگر حرفه ای و رسپانسیو(واکنش گرا):

یکی از مهمترین ویژگی این کامپیوتر همه کاره وجود نمایشگر 23 اینچی واکنش گرا است که رزولوشن آن به صورت فول اچ دی می باشد و شما می توانید تمام تصاویر و فیلم ها را با کیفیت عالی مشاهده کنید.

صفحه نمایشگر کامپیوتر همه کاره Dell  Inspiron 5348 دارای یک صفحه نمایشگر لمسی می باشد که قابلیت واکنش گرایی دارد و قابلیت تاچ اسکرین با اثر انگشت شما را دارد و برخلاف گوشی ها و دوربین های لمسی که با چندین بار تاچ کردن دچار مشکل می شود نمایشگر این کامپیوتر همه کاره به راحتی و بدون هنگ کردن برای شما کار می کند و سیستم عامل ویندوز 8.1 روی آن نصب می باشد

که به شکل زیبایی است که شما می توانید چندین کار را با هم انجام دهید.

اتصال با قدرت تمام:

در این مدل از کامپیوتر همه کاره نسل چهارم پردازنده اینتل بکار رفته که باعث شده است تمام برنامه ها شامل باز کردن تصاویر; فیلم ها; مالتی مدیا و نرم افزارهای حرفه ای با سرعت بالایی برای شما باز شود.

در کامپیوتر همه کاره پورت های اتصال شامل دو پورت USB 3.0،پنج پورت USB 2.0 همراه با پورت HDMI پورت نمایشگر برای اتصال با پرینتر; تلفن همراه; اسکنر و تلویزیون می باشد که شما می توانید تمام اتصالات را با این پورت ها انجام دهید.

شکل ظاهری :

شما قابلیت حمل کامپیوتر همه کاره را به هر اتاقی دارید; زیرا کابل کشی سختی وجود ندارد و موس و کیبورد به صورت بیسیم بوده و از لحاظ شکل ظاهری و طراحی آن یک مانیتور نازک; با رنگ مشکی وجود دارد که دیزاین زیبایی به محل کار شما می بخشد.

سیستم عامل:

ویندوز 8.1

نمایشگر:

صفحه نمایشگر23 اینچی با قابلیت تاچ اسکرین (لمسی) و کار کردن سنسور اثر انگشت می باشد.

پردازنده:

پردازنده این کامپیوتر همه کاره از نوع اینتل با سرعت 3.5 گیگا هرتز می باشد.

رم:

حافظه داخلی کامپیوتر همه کاره مدل Inspiron 5348  هشت گیگا بایت می باشد.

موس و صفحه کلید:

دستگاه های جانبی چون موس و صفحه کلید از نوع وایرلس(بیسیم) می باشد و حتی شما می توانید با پورت هایی که وجود دارد از دستگاه های جانبی که پورت USB دارد استفاده کنید.

هارد دیسک:

یک ترابایت فضای هارد دیسک کامپیوتر می باشد.

از دیگر امکانات این مدل کامپیوتر همه کاره وجود قابلیت وایرلس برای اتصال وایرلس پرینتر،اسکنر،تلفن همراه ،بلوتوث و وجود وبکم با رزولوشن 720 پیکسل می باشد که همین امر باعث محبوبیت کامپیوتر همه کاره Dell  Inspiron 5348 می باشد.

کامپیوتر همه کاره Dell Inspiron 5348

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question