کامپیوتر سرفیس AIO مایکروسافت در سه سایز از راه می رسد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کامپیوتر سرفیس AIO مایکروسافت

کامپیوتر سرفیس AIO مایکروسافت در سه سایز از راه می رسد.

شرکت مایکروسافت سعی داشته سری سرفیس خود را گسترش دهد و آن را شامل هر نوع دستگاه هوشمندی از جمله لپتاپ; تبلت; تلفن هوشمند و البته کامپیوتر کند.

طبق گزارشات قبلی; مایکروسافت می خواهد برای آی مک اپل رقیبی را معرفی کند که بسیار قدرتمند و قابل توجه خواهد بود; رقیبی که جزئیات بسیاری درباره آن دردسترس نیست.

به گزارش Windows Central; مایکروسافت قصد داشته سرفیس AIO را در سه اندازه به فروش برساند. عرضه دستگاه در سه سایز موجب خواهد شد تا هر فردی مطابق با نیاز خود یک سرفیس AIO داشته باشد.

کوچکترین مدل یک سرفیس AIO; با صفحه نمایش 21 اینچی FHD است اما مدل های دیگر به ترتیب 24 و 27 اینچی بوده که وضوح تصویری 4K دارند.

هیچ اشاره ای به مشخصات سخت افزاری آنها نشده; اما بعید نیست با مشخصات رده بالایی رو به رو باشیم. زیرا کمپانی مایکروسافت همیشه سعی داشته محصولاتی را روانه بازار کند که در زمینه عملکرد قابل توجه باشند.

البته کمپانی ردموندی; برای هر نیازی مدل خاصی به فروش می رساند بدین معنا که محصولات دیجیتالی خود را در مدل های مختلفی از سطح پایین گرفته تا رده بالا عرضه می کند. در اخباری مرتبط سرفیس بوک 2 در مارس 2017 عرضه می شود زیرا اینتل نسل هفتم پردازنده های خود را در اوایل 2017 راه‌اندازی خواهد کرد و از این رو مایکروسافت برای به کارگیری این پردازنده; عرضه سرفیس بوک 2 را با تاخیر مواجه کرد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question