کامپیوتر رومیزی Dell Optiplex 9020
pending_actions
زمان مطالعه: 3 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

کامپیوتر رومیزی Dell Optiplex 9020

Dell Optiplex 9020 قوی ترین کامپوتر دسکتاپ تجاری است که تا کنون ساخته شده; همچنین قابل مدیریت ترین دسکتاپی است که توسط تکنولوژی Intel vPro پشتیبانی می شود و بالاترین درجه امنیت و پایداری را دارد.

قابل مدیریت ترین دسکتاپ

با استفاده از جدیدترین تکنولوژی Intel vPro یعنی iAMT 9.x می توانید حتی زمانی که دستگاه به اینترنت وصل نباشد به راحتی آن را مدیریت کنید. همچنین با یک بار به روز رسانی BIOS می توانید از راه دور تمامی دستگاه های موجود در یک شبکه را کنترل کنید.

می توان گفت با استفاده از نرم افزار حفاظت اطلاعات دل، نرم افزار محافظت از محیط کار در مقابل بد افزارها; TPN; امکان رمزگذاری هارد دیسک و ادوات تشخیص بیومتریک این دستگاه ها امن ترین کامپیوترهای رومیزی جهان در اختیار شماست; ضمن اینکه می توانید با استفاده از کابل دستگاه را در مقابل سرقت نیز محافظت کنید.

عمر بالای سیستم های OptiPlex همراه با  سخت افزار و نرم افزار پیشرفته باعث پایداری بیشتر این دستگاه ها می شود که به شما اجازه می دهد برای آینده برنامه ریزی کنید. سری OptiPlex به راحتی قابل سرویس و تعمیر می باشد و با استفاده از ابزارهای داخلی که هر کدام توسط رنگ مجزا شده اند به سادگی می توانید قطعات و اجزا را تعویض کنید.

با کمک شرکت زیگورات; استفاده از سرویس های قابل ارائه در محل و مرکز خدمات در تمام طول عمر دستگاهتان با آسودگی خاطر با آن کار خواهید کرد.

کامپیوتر رومیزی Dell Optiplex 9020
کامپیوتر رومیزی Dell Optiplex 9020

اعتماد بی نظیر

استفاده از کیس با بدنه قدرتمندی که در تست های فیزیکی همیشه سربلند بوده است; Dell Optiplex 9020 برای طول عمر بالایی ساخته شده است.

قطعات و اجزای این کامپیوتر به گونه ای آزمایش شده اند تا شرایط سخت و استفاده در زمان های طولانی برای آنها شبیه سازی شده باشد.

دسکتاپ های 9020 برای استفاده یک پارچه در محیط های اداری طراحی شده اند. انتخابی از بین چهار اندازه بدنه متفاوت; مینی تاور (MT); اندازه کوچک (SFF); اندازه فوق کوچک (USSF) و جدیدا مدل یکپارچه 9020 (All in One) شما می توانید مناسب ترین اندازه و بهترین قدرت اجرای لازم را برای کسب و کار خود در اختیار داشته باشید.

طراحی دسکتاپ های سری OptiPlex به گونه ای است که دوست دار محیط زیست هستند که این امر; با کاهش مصرف انرژی و امکان بازیافت می شود.

شرکت دل با استفاده از مواد فاقد PVC/BFR; بسته بندی قابل بازیافت; استفاده از لفاف پلاستیکی بازیافت شده و همچنین منبع تغذیه بسیار با صرفه; کمک زیادی به حفظ محیط زیست و کاهش هزینه برق مصرفی شما می کند.

بهره وری نیروی کار

استفاده از دسکتاپ های تجاری قوی دل باعث افزایش بهره وری نیروی کار شما می شود.

کاربران می توانند در تمام روز با استفاده از پردازنده های Core i7 هارد دیسک های هیبرید یا SSD ; حافظه های پر سرعت و کارت های گرافیک متنوع با قدرت به کار خود ادامه دهند.

کاربران می توانند با استفاده از شبکه های کابلی و بی سیم به همه جای دنیا وصل شوند و با استفاده از میکروفون و هدفون با همه در ارتباط باشند.

طراحی بصری این دستگاه آن را به شدت مناسب محیط کار کرده است; ضمن اینکه میتوانید تا سه خروجی مانیتور و تا چهار خروجی USB در جلوی دستگاه داشته باشید.

علاوه بر این با استفاده از لوازم جانبی دل می توانید باز هم بهره وری خود را افزایش دهید.

راهکارهای یکپارچه

راهکارهای رایانش ابری (Cloud) دل به شما کمک می کند که با رمزگذاری; اطلاعات ازشمند خود را محافظت کنید. این راهکارها بسیار ساده و قابل دسترس است و خللی در کار شما ایجاد نمی کند.

مانیتورهای دل

مشخص است که هر دسکتاپ نیاز به یک مانیتور دارد.

شما با طیف وسیعی از مانیتورهای دل که بزرگترین تولید کننده مانیتور در دنیا می باشد; می توانید ترکیبی ایده آل از دسکتاپ و مانیتور داشته باشید و یک محیط کار حرفه ای با بهره وری بالا در اختیار کارمندان خود قرار دهید.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question