چند راهی برق پاورکیوپ ریوایریل USB – گارانتی زیگورات

پاورکیوپ ریوایریل USB
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چند راهی برق پاورکیوپ ریوایریل USB

پاورکیوپ ریوایریل USB :

طبق تحقیقی که توسط دو تن از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی دلفت هلند در رشته ی طراحی صنعتی انجام شد، مشخص شد که کاربران دستگاه های هوشمند که دستگاه های مورد استفاده ی آنان توسط جریان برق شارژ می شود، هنگام استفاده از ساده ترین تکنولوژی دنیا یعنی همان چند راهی های برق; دچار مشکل می باشند.

در چند راهی های متداول بازار، تمامی پریز های آنان همیشه در دسترس نیستند و اگر یک آدابتور سایز بزرگ را به آن متصل کنیم دیگر نمی توان از پریزهای اطراف آن استفاده کنیم. همچنین پیشرفت تکنولوژی سبب تولید دستگاه هایی شده است که با کابل USB شارژ می شوند، اما برای شارژ این دستگاه ها همیشه یک پریز اشغال خواهد شد و نمی توان توسط یک پریز دو یا چند دستگاه را شارژ کرد. علاوه بر این ها ظاهر چند راهی های برق همیشه شلخته و زننده است و کاربران به طور معمول همیشه چند راهی های مورد استفاده ی خود را در منزل یا ادارات از چشم سایرین پنهان می کنند و معمولآ پشت میز کار خود آن را قرار می دهند که در این صورت دسترسی و استفاده از آن نیز دشوار می شود.

بنا بر تمام این دلایل گفته شده دو شرکت Allocacoc و PowerCube تصمیم گرفتند تا محصولی را تولید کنند که این مشکلات را نداشته باشد و برای کاربران مفید باشد. در طراحی این محصول فاکتور زیبایی نیز در نظر گرفته شد تا افراد مجبور به پنهان کردن آن در حین استفاده نشوند. متخصصین این شرکت یک چند راهی مکعب شکلی را طراحی کردند که علاوه بر زیبایی ظاهری، به دلیل ساختار شکل آن همیشه تمامی پریزهای آن در دسترس است و می توان به راحتی حتی با استفاده از آداپتور های بزرگ تمامی این پریز هارا استفاده کرد. همچنین دو پورت USB برای این محصول تعبیه شده که برای شارژ دستگاه هایی که با USB شارژ می شوند مورد استفاده قرار بگیرد بدون اینکه پریزی را اشغال کند.

 مشخصات:

ابعاد:31*31*31 میلی متر

وزن:205 گرم

تعداد پریز: 4 عدد

ولتاژ:110 تا 240 ولت

پورت USB : 2 عدد پورت USB 5 ولت با شدت جریان 2100 میلی آمپر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question