پروژه اوو
pending_actions
زمان مطالعه: 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 1 دقیقه

پروژه اوو مایکروسافت برای رقابت با اکو و گوگل هوم

براساس گزارش های جدید; کمپانی ردموندی قصد داشته دستگاهی به اسم رمز پروژه اوو را ایجاد کند که رقیبی برای اکو آمازون و گوگل هوم شرکت گوگل باشد. اکو آمازون اسپیکر هوشمند با پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا است و در سویی دیگر گوگل اسیستنت در گوگل هوم به کار گرفته می‌شود.

امروزه اکثر شرکت های بزرگ فناوری برای خود دستیار دیجیتالی صوتی دارند که می توان به کورتانا مایکروسافت; گوگل اسیستنت; الکسا آمازون و برخی دیگر اشاره داشت.

در حال حاضر مایکروسافت کورتانا را در بیشتر محصولات خود چون ایکس باکس وان; ویندوز 10 دسکتاپ و ویندوز 10 موبایل فعال داشته تا کاربران هر گونه سوالی داشته از آن پرسیده و به پاسخ دست پیدا کنند.

نام دستگاه مایکروسافت به اسم رمز پروژه اوو یا همان Project Evo شناخته می شود و با همکاری اینتل تحت توسعه قرار دارد; این نشان می دهد دستگاه موردبحث خواهد توانست به رقیب سرسختی برای اکو و گوگل هوم تبدیل شود.

البته در کنار آن Project Evo از امنیت بالایی برخورداراست تا تحت نفوذ هکرها قرار نگیرد; همانطور که می دانید هکرها به هر دستگاه دیجیتالی نفوذ پیدا می کنند تا اطلاعات را کسب کرده و به افشای آن بپردازند.

در این بین Project Evo مایکروسافت فاقد هرگونه راه نفوذ هکرها خواهد بود; پیش از این شرکت ردموندی برند HomeHub را به ثبت رساند که انتظار می رود نام رسمی پروژه اوو باشد.

اطلاعات بیشتری از پروژه اوو یا همان HomeHub دردست نیست تا به آن پرداخت; باید برای کسب اطلاعات کافی حداقل تا سال 2017 منتظر ماند.

این طور که پیداست مایکروسافت نمی خواهد دست کمی از دیگر رقبا داشته باشد و سعی می کند هرگونه محصولی را به بازار ارائه دهد; امید می رود شرکت ردموندی در یکی از نمایشگاه ها آن را رونمایی کند.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question