نمایشگرهای جدید ThinkVision
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

نمایشگرهای جدید ThinkVision لنوو معرفی شدند

شرکت لنوو به تازگی دو مانیتور QHD جدید از سری ThinkVision را معرفی کرده است; نمایشگرهای جدید ThinkVision که ThinkVision P24h و ThinkVision P27h نام داشته و با توجه به نام آنها از سایز 24 و 27 اینچی برخوردار هستند. با کیفیت QHD، تصاویر نمایشگرهای موردبحث پروضوح بوده و برای کاربری حرفه ای فوق العاده خواهند بود. هر دو مدل به پورت USB-C مجهز هستند تا بتوان لپتاپ ها یا هر دستگاهی را به آنها متصل کرد.

از ویژگی های دو محصول باید به پنل IPS; طراحی باریک و تخت و پایه قابل تنظیم اشاره داشت. با قابلیت اتصال کابلی; نمایشگرهای جدید ThinkVision لنوو را می توان به نوت بوک هایی چون مک بوک پرو جدید اپل متصل ساخت. از دیگر ویژگی ها روی دو دستگاه باید به چهار پورت USB hub برای اتصال ماوس و صفحه کلید، پنل WVA و قابل باریک اشاره داشت. ThinkVision P27h به صفحه نمایشی 27 اینچی با رزولوشن 1440*2560 پیکسلی است. ThinkVision P24h نیز به صفحه نمایش 23.8 اینچی با رزولوشن 1440*2560 پیکسلی مجهز است.

پوشش رنگی 99 درصدی sRGB و مدت زمان پاسخ دهی 6 میلی ثانیه ایl دو نمایشگر را برای کاربری حرفه ای مناسب محسوب می کنند. مانیتورها همچنین با ویژگی هایی مانند دو پورت HDMI; پورت های USB  و برخی دیگر همراه هستند.

لنوو قصد داشته ThinkVision P27h و ThinkVision P24h را در ماه مارس عرضه خواهد کرد; قیمت این نمایشگرها مشخص نشده و انتظار می رود در CES 2017 شاهد به نمایش درآمدن آنها باشیم.

احتمالا در CES 2017 نیز کمپانی چینی اطلاعات تکمیلی مانند قیمت را مشخص خواهد کرد; البته انتظار می رود قیمتی بیش از 300 دلار داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی کمپانی لنوو مراجعه کنید و قطعا اخبار تکمیلی نیز در آن منتشر خواهد شد.

لنوو به دنبال معرفی این نمایشگر چند لپتاپ جدید نیز معرفی کرد.

منبع خبر :   www.ubergizmo.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question