مک بوک پرو جدید
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مک بوک پرو جدید اواخر اکتبر معرفی می شود

بسیاری در تلاش هستند تا لپتاپ مک بوک پرو فعلی را خریداری کنند; اما پیشنهاد می شود فعلا دست نگهدارید زیرا اپل برای نسل جدید مک بوک پرو برنامه بسیاری داشته که موجب خواهد شد مک بوک پرو جدید با تغییرات بزرگی همراه شود.

این تغییرات مک بوک پرو را به یک لپتاپ کاملا متفاوت نسبت به مدل قبلی تبدیل خواهد کرد و نظر مخاطبان را جذب می کند. اگرچه این می تواند خبر خوبی باشد اما نمی دانیم تا چه زمانی باید برای نسل جدید مک بوک پرو باید منتظر ماند!

به گزارش وب سایت MacRumors; اپل در حال توسعه مک بوک پرو بوده و قصد دارد در اواخر اکتبر که میانه پاییز محسوب می شود; این محصول را معرفی کند.

از آنجایی که یک منبع نزدیک به اپل این گزارش را تایید کرده; بایستی احتمال داد که معرفی در همان تاریخ صورت گیرد.

گذشته از آن مک بوک پرو جدید با سیستم عامل macOS Sierra 10.12.1 همراه خواهد شد تا در کنار این لپتاپ اکوسیستم کاملی را تشکیل دهد.

در اخباری مرتبط; مک بوک پرو جدید به پنل لمسی OLED که جایگزین کلیدهای تابع شده; مجهز گشته و کلید پاور نیز از Touch ID برخوردار است.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از مک بوک پرو جدید در دسترس نبوده و تنها به همین جزئیات محدود می شود. حتی می توان انتظار داشت پردازنده دستگاه از نوع کبی لیک اینتل باشد که نسبت به نسل پیشین خود بهبودیافته است.

مک بوک پرو جدید از لپتاپ های مورد انتظار بوده که تاکنون شایعات آن بیشتر پیرامون جزئیات مورد اشاره بوده است. انتظار می رود در کنار این لپتاپ تبلت جدیدی از سوی اپل معرفی شود و سبد محصولات 2016 کمپانی کوپرتینویی تکمیل تر خواهد شد.

با این حال به شایعات نمی توان اکتفا کرد و باید تا اکتبر منتظر ماند.

منبع خبر

 

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question