معرفی نسخه ی جدید لپتاپ های Orynx pro

لپتاپ های Orynx pro
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

معرفی نسخه ی جدید لپتاپ های Orynx pro

کمپانی  System 76 یکی از شرکت های تولید کننده دستگاه های مبتنی بر لینوکس است; از محصولات پر طرفدار این کمپانی می توان به لپتاپ های Orynx pro می باشند.

از آنجا که این محصول کمپانی مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت; سبب شد تا کمپانی System 76 تصمیم به عرضه ی نسخه های بروزشده ی این محصول بگیرد. تغییری که کاربران در نسخه های جدید این لپتاپ مشاهده می کنند تجهیز شدن صفحه نمایش لپتاپ به TNو IPS با رزولوشن تصویری معادل 1920*1080 در کنار نسخه ی HIDPI با رزولوشن 3840*2160 پیکسلی می باشد.

صفحه نمایش TI دارای انرژی مصرفی بسیار کم در کنار نور عالی و نیز مدت پاسخگویی سریعی می باشد. از این رو این صفحه نمایش برای کاربران گیمینگ بسیار مناسب است. نسخه ی IPS از نسخه ی TI جدید تر می باشد و دارای زوایای دید بهتری است وطیف های رنگی با کیفیت تری را ارائه می دهد از این رو این نسخه برای طراحی های دیجیتال بسار مناسب و قابل استفاده می باشد.

صفحه نمایش HIDPI که همان رتینا در محصولات اپل است; تنها برای نسخه های 15.6 اینچی ارائه می شود و دارای رزولوشن بسیار بالایی است و نسبت به دو نسخه ی قبل تعداد بیشتری پیکسل را در یک اینچ گنجانده است و همین امر سبب بالا رفتن کیفیت تصویر در این پنل می شود. اگر کاربران بخواهند از نسخه ی پایه ی این لپتاپ استفاده کنند ناگزیرند که از صفحه نمایش با پنل TI استفاده کنند و اگر مایل به استفاده از کارت گرافیکی NVIDIA GTX 1070 باشند; باید یکی از پنل های  IPS یا رتینا را انتخاب کنند.

پنل IPS با فیمت مضائف 95 دلار و پنل رتینا با قیمت 249 دلار قابل تهیه می باشند.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question