گوشی های هوشمند پیکسل
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مشکلی که گوشی های هوشمند پیکسل را تهدید می کند

اگرچه گوشی های هوشمند پیکسل گوگل از محصولات اندرویدی قابل توجه بازار هستند; اما تاکنون مشکلاتی داشته و برخی از آنها بوسیله گوگل حل شده است.

براساس گزارش های جدید; این تلفن های هوشمند نسل جدید گوگل برای چند ثانیه دچار هنگ کردن یا همان Freez می شوند.

این موضوع را کاربران پیکسل در انجمن گوگل بیان داشتند و افزود که از مدت ها قبل با مشکل دست و پنجه نرم می کردند و یک مشکل جدید نیست.

بعضی از این کاربران بیان کردند:

“من چندین بار با مشکل هنگ کردن در پیکسل رو به رو شدم; اما نتوانستم به حل آن بپردازم. به مدت یک دقیقه ای کلیدی کار نکرده و اما با گذشت این زمان حالت گوشی هوشمند معمولی می شود.”

بعضی کاربران بیان کردند که با نصب برنامه هایی چون Live360 Family Locator چنین مشکلی برای آنها رخ می دهد که با پاک کردن برنامه حل می شود. برخی دیگر نیز به عدم نصب چنین برنامه و به وجود آمدن مشکل اشاره داشتند; بنابراین بعید است مشکل ارتباطی با Live360 Family Locator داشته باشد.

برخی دیگر نیز بیان کردند که با وجود ریست کردن و پاک کردن کش نتوانستند گوشی هوشمند را تعمیر کنند; انتظار می رود این مشکل سخت افزاری باشد و نرم افزاری نباشد; زیرا عمده مشکل سخت افزاری با انجام ریست و برخی کارهایی از این قبیل حل می شود; این اشکالات سخت افزاری بوده که تنها با تعمیر توسط کارشناسان حل خواهند شد.

گوگل اظهار نظری درباره مشکل نکرده و تنها باید منتظر ماند تا شرکت موردبحث با انتشار بروزرسانی مشکل را حل کند. البته ممکن است این مشکل با تعویض حل شود و راه دیگری نداشته باشد. به هر حال جهت کسب جزئیات کافی تنها می توان به انتظار اطلاعیه شرکت گوگل بود.

منبع: www.androidpolice.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question