مشخصات گوشی HTC One S9 فاش شد
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مشخصات گوشی HTC One S9 فاش شد

شرکت HTC پس از اینکه چند هفته پیش گوشی  HTC 10 را روانه بازار کرد. در یک حرکت غیر منتظرانه گوشی هوشمند HTC One S9 را معرفی کرد این گوشی که از لحاظ شکل ظاهر شبیه گوشی اچ تی سی مدل M9 می باشد با چندین تغییر فنی معرفی شد .

پشت گوشی دقیقا شبیه گوشی M9 می باشد با این تفاوت که ضخامت گوشی حدود نیم میلی متر افزایش یافته است و صفحه نمایشگر گوشی 5 اینچی  با کیفت فول اچ دی می باشد و همچنین پوشش نمایشگر آن از نوع گوریلا گلس می باشد.

در این گوشی از پردازنده شرکت مدیاتک مدل Helio X10 با هشت هسته و فرکانس 2گیگا هرتز استفاده شده است.

مشخصات

اگر بخواهیم مشخصات رم گوشی را به شما بگوییم حافظه رم پردازشی این گوشی 2 گیگا بایت می باشد و حافظه رم داخلی 16 گیگا بایت می باشد که کمپانی اچ تی سی اعلام کرده است که از این میزان حدود 9.24 گیگا بایت آن در اختیار کاربران قرار می گیرد

در ضمن گوشی One S9 مجهز به درگاه کارت حافظه جانبی می باشد که شرکت اچ تی سی اعلام کرده است که این گوشی تا 2 ترابایت قابلیت پشتیبانی

از حافظه رم داخلی را دارد در صورتی که قبلا کارتهای حافظه ی میکرو اس دی تنها از 200 گیگا بایت پشتیبانی می شد.در ضمن  ظرفیت باتری گوشی 2840میلی آمپر می باشد.

از لحاظ کیفیت دوربین باید به شما بگوییم که دوربین اصلی که پشت گوشی One S9 می باشد 13 مگاپیکسلی است و دیگر خبری از دوربین 21 مگاپیکسلی گوشی M9 نیست و اینکه  کیفیت جلوی دوربین 4 مگا پیکسلی می باشد.

اندازه گوشی اچ تی سی One S9 دارای ابعاد 144.6 x 69.7 x 10.1 میلی متر می باشد و مهمترین تفاوتی که در گوشی وجود دارد این است که در جلوی گوشی بلندگوهایی با کیفیت بوم ساند موجود می باشد و همچنین

از لحاظ ارتباطات گوشی هوشمند HTC One S9 مجهز به وای فای a/b/g/n/ac، بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱ و GPS/GLONASS/Beidou بوده و همچنین از شبکه های پرسرعت LTE cat.4 پشتیبانی می‌کند.

توجه داشته باشید تنها نقصی که می توان این گوشی گرفت این است که سنسور اثر انگشت در گوشی وجود ندارد.

مشخصات گوشی HTC One S9 فاش شد

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question