مشخصات آیفون 7 پلاس آشکار شد
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مشخصات آیفون 7 پلاس آشکار شد

مشخصات سخت افزاری

در زمینه مشخصات سخت افزاری; محصولات اپل نسبت به دیگر برندها اعداد و ارقام کمتری داشته اگرچه عملکرد آنها قابل توجه است. این محصولات در زمینه حافظه رم; پردازنده و کیفیت تصویر حرف های بسیاری برای گفتن ندارند اما به طور کلی طرفداران بسیاری دارند.

حال با نزدیک شدن به ماه سپتامبر شایعات پیرامون آیفون های جدید قوت گرفته و بیشتر شده است; اگرچه پیش از این نیز در اکثر اوقات شاهد انتشار شایعه ای درباره آیفون های امسال یا همان آیفون 7 پلاس بودیم.

باتوجه به پایگاه داده Geekbench به گزارش Techtastic.nl; برخی مشخصات آیفون 7 رویت شد; مشخصاتی تاکنون در ابهام قرار داشت. یکی از این مشخصات فرکانس پردازنده آن بوده اگرچه مدل پردازنده ذکر نشده و احتمالا A10 است.

فرکانس پردازنده آیفون 7 پلاس 2.37 گیگاهرتزیست و پیش از این نیز به آن اشاره شد.

لیست Geekbench همچنین حافظه رم تلفن هوشمند که 3 گیگابایتیست اشاره کرد; پیش از این شایعات به 3 گیگابایتی بودن رم آیفون 7 پلاس اشاره داشتند.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از آیفون 7 پلاس دردسترس نیست اما براساس گزارشات قبلی اپل از صفحه نمایش 5.5 اینچی 2K در آن به کار گرفته تا محصولی کامل را ارائه دهد.

در اخباری مرتبط; آیفون 7 در دو نوع استاندارد و پلاس معرفی خواهد شد و مدل استاندارد شامل صفحه نمایش 4.7 اینچی FHD می شود. در هر صورت برای کسب اطلاعات بیشتر باید به انتظار نشست تا کمپانی کوپرتینویی دست به کار شده و در سپتامبر امسال از محصولات جدید خود رونمایی به عمل آورد.

مشخصات آیفون 7 پلاس آشکار شد

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question