شیلد تی وی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدل جدید شیلد تی وی در CES 2017 معرفی می شود

شرکت انویدیا که به عنوان بزرگترین تولیدکننده چیپ گرافیکی همچون اینتل شناخته می شود; به تازگی اعلام داشت که مدل جدید سِت تاپ باکس شیلد تی وی را در CES 2017 اعلام می کند.

البته نمایشگاه CES 2017 با محصولات قابل توجه دیگری نیز رو به رو هستیم و تنها شیلد تی وی جدید نیست. انویدیا نمی خواهد تغییرات عمده ای در مدل جدید حاصل کند و آن را مشخصاتی نزدیک به مدل فعلی عرضه می دارد.

بنابراین با بیان مدل جدید نباید تصور کرد که مشخصات شیلد تی وی جدید بسیار متفاوت از مدل پیشین است. مدل فعلی سِت تاپ باکس شیلد انویدیا به پردازنده تگرا X1; حافظه رم 3 گیگابایتی; حافظه داخلی 16 گیگابایتی یا 500 گیگابایتی مجهز است.

در بخش کنترلر انویدیا تغییراتی را حاصل می کند و می خواهد بلوتوثی را جایگزین وای فای کنترلر نماید و به نوعی آن را بهبودیافته نماید.

منابع نزدیک مشخص نکردند که آیا این مدل نسخه PRo برای شیلد تی وی محسوب می شود یا خیر; زیرا اگر مشخصات نزدیکی به نسخه فعلی داشته باشد; نباید آن را یک محصول بسیار متفاوت و تغییر یافته نسبت به قبل دانست.

به هر حال شیلد تی وی یک رقیب سرسخت برای دیگر سِت تاپ باکس ها محسوب می شود که با سیستم عامل اندروید نیز کار می کند. شرکت انویدیا آن را در سال های گذشته معرفی کرد و حال تصمیم گرفت نسخه بروزرسانی شده ای برای سِت تاپ باکس اندرویدی قدرتمند خود در نظر گیرد.

بیشتر شرکت ها پس از چند سال مدل جدید محصول خود را در بازار عرضه می کنند; شرکت انویدیا نیز یکی از آنها محسوب می شود. مدت ها است که شاهد پیشرفت عمده ای در سِت تاپ باکس اندرویدی شرکت انویدیا نیستیم; انتظار می رود در مدل های آتی این تغییر بزرگی برای جلب توجه بیشتر; صورت گیرد.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question