مانیتور منحنی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مانیتور منحنی 34 اینچی کمپانی LG

کمپانی ال جی به تازگی مانیتور 34UC79G را به عنوان محصول جدید خود معرفی کرد; این مانیتور منحنی 34 اینچی کمپانی LGدارای پنل 34 اینچی  AH-IPS است و رزولوشنی معادل 2560*1080 دارد. از مشخصات فنی این مانیتور می توان دریافت که این محصول یکی از نوآوری های کمپانی ال جی می باشد و جزء مانیتور های حرفه ای محسوب می شود.

از دیگر این مشخصات می توان به نسبت تصویر 21:9; نرخ تجدید نظر 144 هرتز; هماهنگی و سازگاری با تکنولوژی AMD FREESYNC و نسبت کنتراست 1000:1 و همچنین نسبت کنتراست پویا 5.000.000:1 اشاره کرد. علاوه بر این ها شدت روشنایی مناسب این مانیتور یعنی 300 کاندلا بر متر مربع و زاویه دید 178/178 و نیز مدت زمان پاسخگویی بسیار سریع آن معادل 5 میلی ثانیه; موجب شده است تا این مانیتور به عنوان یکی از انتخاب های برتر و پرطرفدار کاربران مبدل شود.

34UC79G به پورت های HDMI2.0 و USB3.0 و نیز DisplayPort 1.2 مجهز شده تا نیاز های ارتباطی کاربران را در اتصال محصول به وسایل جانبی را برطرف سازد. همچنین این نمایشگر به دو اسپیکر با قدرت 7 واتی با تکنولوژی Maxx Audio مجهز شده که قدرت صدای محصول را نیز تقویت می کند. این مانیتور مصرف انرژی پایینی دارد و دارای فناوری تثبیت رنگ مشکی و پویا; تکنولوژی افزایش کنتراست و کاهش تاخیر می باشد.

از آنجا که نور آبی ناشی از مانیتورها سبب خستگی چشم شده و مضرات فراوانی دارد; کمپانی ال جی در این محصول جدید خود تلاش کرده تا نور آبی را در آن کاهش دهد.

پایه ای که برای این محصول استفاده شده; علاوه بر قابلیت چرخش و تغییر زاویه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع نیز می باشد. قیمت مانیتور 34UC79G توسط شرکت سازنده ی آن 729 یورو تعیین شده و علاقمندان به این محصول از هم اکنون می توانند در فروشگاه های نمایندگی کمپانی آن را تهیه کنند.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question