لپ تاپ Dell Xps 9350 – زیگورات تکنولوژی

لپ تاپ Dell Xps 9350
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لپ تاپ Dell Xps 9350

لپ تاپ های XPS در رده کاربری مالتی مدیا قرار گرفته است; کمپانی دل در مدل  لپ تاپ Dell Xps 9350 این سری علاوه بر تغییرات در طراحی، اجزای داخلی را نیز ارتقا داده است. خریداران از یک لپ تاپ با رده کاربری مالتی مدیا انتظار طراحی مناسب، کیفیت و قدرت بالا را دارند. لپ تاپ های مالتی مدیا باید به خواسته های کاربران در زمینه پخش ویدیو، ویرایش فیلم، کارهای اداری ساده و حتی بازی به خوبی پاسخ دهند.

مشخصات فنی

  • پردازنده 4 هسته ای Intel سری Core i7 مدل 4702 HQ quad-core با فرکانس 3 تا 3.5
  • پردازنده گرافیکی Nvida مدل GT 750 M با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت
  • حافظه رم 16 گیگابایت
  • هارد دیسک SSD با ظرفیت 512 مگابایت
  • صفحه نمایش QHD با رزرولوشن 3200×1800

بدنه فیبر کربن و آلومینیومی باعث شده که علاوه بر مستحکم بودن، 9350 نسبت به سری های قبلی خود سبکتر و وزنی معادل 2 کیلوگرم را داشته باشد. صفحه نمایش که با دو لولای قدرتمند به بدنه متصل است با زاویه حداکثر 135 درجه به عقب خم می شود، البته برای باز کردن درب لپ تاپ باید از هر دو دست استفاده کنید. این صفحه نمایش لمسی قابلیت پشتیبانی از فرمان های چند لمسی را نیز دارد، لازم به ذکر است که در این مدل از سری XPS فاصله مانیتور با لبه ها کمتر می باشد.

کیبرد داری نور پس زمینه می باشد که حتی در شرایط نوی کم کاربران مشکلی با استفاده از کیبرد نداشته باشند. وب کم HD دارای کیفیت خوبی در چت های تصویری می باشد اما در شرایطی که نور محیط کم باشد کیفیت آن افت می کند. بکار گیری از تاچ پد با اندازه بزرگ و همچنین سطح صیقلی باعث شده که کاربران در استفاده از آن به مشکلی برخورد نکنند. مدل 9350 فاقد درایو نوری و مودم می باشد و دارای پورت های mini display; USB 3; USB 2; HDMI و کارت خوان است.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question