لپ‌تاپ‌های سری ۷۰۰۰ لتیتیود Dell

لپ‌تاپ‌های سری ۷۰۰۰ لتیتیود Dell
pending_actions
زمان مطالعه: 3 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

لپ‌تاپ‌های سری ۷۰۰۰ لتیتیود Dell

لپ تاپ های سبک و باریکسری ۷۰۰۰ لتیتیود Dell که از خانواده اولترابوک ها هستند; ارائه کننده لپ تاپ هایی بسیار باریک با شروع وزن 1.3 کیلوگرم می باشد.

جنس بدنه این اولترابوک های بسیار قوی و شگفت انگیز برای مدل های غیر لمسی آلمینیوم با سطحی بسیار نرم می باشد.

اما در مدل های لمسی; قسمت پشتی صفحه نمایش توسط الیاف فیبر کربن پوشیده شده اند تا استحکام بالایی داشته باشند.

صفحه نمایش این مدل ها دارای دقت 1366 در 768 پیکسل; از نوع LED مات یا Full HD با دقت 1920 در 1080 پیکسل برای نوع لمسی و با پوشش Corning Gorilla glass برای رسیدن به بهترین نتیجه و مقاومت بالا طراحی شده است.

انتخاب پردازنده هایCore i از نوع ولتاژ پایین و همچنین هارد دیسک های SSD یا هاردهای هیبریدی باعث افزایش زمان کار با دستگاه می شود. سری 7000 اولترابوک ها; همانند سایر مدل های لتیتیود; تحت آزمایش استانداردهای MIL-STD 810G و آزمایش های شتاب بالا قرار گرفته اند که این مساله دوام آنها را تایید می کند. لتیتیود های سری E تحت آزمایش قرار گرفتن در یک خودرو در معرض تابش مستقیم آفتاب به مدت 120 ساعت در تابستان; باز و بسته کردن هر 15 دقیقه در مدت کار و بسیاری آزمایشات دیگر قرار می گیرند.

قابلیت های الهام بخش مصرف کنندگان

سری ۷۰۰۰ لتیتیود Dell با خصوصیات خود مانند صفحه نمایش لمسی; تجربه بی نظیری را برای مصرف کنندگان ویندوز به وجود می آورد; صفحه کلید با روشنایی پس زمینه (Backlit Keyboard) امکان تایپ در محیط های تاریک را فراهم می کند.

این لپ تاپ های باریک حرفه ای دارای تکنولوژی IPT از شرکت اینتل است که در اصل نوعی ارتباط نزدیک (NFC) می باشد که به شما اجازه می دهد به راحتی به خرید آنلاین بپردازید و با یک اشاره بر کارت اعتباری دارای سیستم NFC خود صورت حساب خود را پرداخت کنید. این قابلیت باعث می شود که هویت شما در خریدهای آنلاین مورد تایید قرار بگیرد و مشخصات کارت شما سریع تر و مطمئن تر منتقل شود.

اولترابوک های سری ۷۰۰۰ لتیتیود Dell همچنین دارای سیستم نمایش بیسیم اینتل (WiDi) می باشد که توسط سیستم بی سیم معمولی (Wi-Fi) امکان ارسال تصویر تا دقت 1080P و صدا با استاندارد 5.1 محیطی به دستگاه های نمایش سازگار می باشد.

انتخاب لوازم جانبی توصیه شده توسط دل برای این مدل باعث افزایش کارایی در هنگام استفاده از آن می شود لتیتیود سری 7000 تنها اولترابوکی است که با Docking Station کار می کند. شما همچنین می توانید با سیستم توسعه بی سیم دل (Dell Wireless Docking D5000) کار کنید که به سادگی نوت بوک شما را تبدیل به یک دسکتاپ یا محیط اجرا برای اتاق کنفرانس می کند. سیستم توسعه شما با استفاده از مانیتورهای اولتراشارپ دل; موس و کیبورد بی سیم تکمیل می شود.

استفاده از کیف های چرمی اصلی دل; همچنین باتری های قابل تعویض و آداپتورهای سفری دل; به شما امکان استفاده تمام مدت از نوت بوک در طول سفر و جا به جایی را می دهد.

ایمن ترین اولترابوک

با وجود بالاترین استانداردهای امنیت در این کلاس نوت بوک که شامل سیستم رمزگذاری; سیستم پیشرفته شناسایی و محافظت از بدافزار است; لتیتیود سری 7000 را می توان امن ترین اولترابوک جهان نامید.

می توانید اطلاعات خود را بر روی هر وسیله ذخیره سازی و همچنین رایانش ابری دل با استفاده از سیستم محافظت اطلاعات دل ایمن کنید.

این راه حل ها برای تمرکز و دسترسی از راه دور به اطلاعات شما می باشد; ضمن اینکه راه حل های انعطاف پذیر بسیاری را به صورت ساده در اختیار شما می گذارد; مانند بالاترین سطح حفاظتی FIPS 140-2

می توانید مطمئن شوید که افراد با سطح دسترسی متناسب و با استفاده از استاندارد FIPS 201 با کمک اثر انگشت خوان یا توسط کارت های هوشمند به اطلاعات این دستگاه دسترسی داشته باشند. سری لتیتیود 7000 با استفاده از گزینه TPN اطلاعات شناسایی افراد را بر روی یک تراشه سخت افزاری کنترل کننده مجزا ذخیره میکند. با استفاده از سیستم محافظت اطلاعات دل; می توانید مطمئن شوید که بدافزارها به هیچ عنوان نمی توانند به دستگاه شما حمله کنند.

قابل مدیریت ترین لپ تاپ تجاری

با استفاده از قابلیت هایی مانند vPro از شرکت اینتل و ابزارهای سیستم مرکزی مایکروسافت و همچنین KACE شرکت دل می توانید محصولات حرفه ای دل را به راحتی کنترل کنید.

کنترل از راه دور لپ تاپ های سری ۷۰۰۰ لتیتیود Dell توسط تکنولوژی vPro اینتل به راحتی امکان پذیر است و با استفاده از مدیریت BIOS از راه دور می توانید هارد دیسک خود را پاک کنید; حتی زمانی که سیستم خاموش است.

لپ تاپ های سری لتیتیود دارای سه سال گارانتی است که شما و سازمان شما را مطمئن می سازد که به هیچ عنوان در فعالیت های شما اختلالی ایجاد نمی شود. به این ترتیب با ایجاد یک محیط کاری که شامل محصولات حرفه ای دل می باشد و استفاده از خدمات پس از فروش زیگورات; بیشترین بهره وری در محیط کار را خواهید داشت.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question