لپتاپ XPS 13
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دل نسل بعدی لپتاپ XPS 13 را با صفحه نمایش بدون حاشیه معرفی می کند

شرکت دل; از کمپانی های تولیدکننده مطرح لپتاپ بوده که اخیرا با معرفی  لپتاپ XPS 13 توانست محبوب تر شود. حال براساس گزارش های منتشر شده توسط وب سایت PCmag; این کمپانی در نظر داشته تا طی رویداد CES 2017 به معرفی نسل جدید XPS 13 بپردازد.

این لپتاپ تبدیل شونده; برخلاف دیگر لپتاپ ها طراحی InfinityEdge یعنی لبه بی نهایت یا همان صفحه نمایش بدون حاشیه داشته تا بر زیبایی آن افزوده شود. گذشته از این;  پردازنده نسل هفتمی کبی لیک اینتل نیز در نسل جدید XPS 13 به کار گرفته خواهد شد.

اما یکی از مشکلات طراحی صفحه نمایش بدون حاشیه XPS 13 برای حالت تبلت آن بوده; زیرا کاربر در چنین حالتی ممکن است اشتباها کلید یا نرم افزاری را کلیک کند و با مشکلی رو به رو شود.

البته احتمالا دل تمامی جوانب را سنجیده و با دقت عمل خواهد کرد; منبع نزدیک به دل در گزارشی به PCmag بیان داشت که دل روشی را برای حالت تبلت در نظر گرفته و مشکلی وجود نخواهد داشت.

لپتاپ XPS 13 فعلی به مشخصاتی چون صفحه نمایش 13.3 اینچی QHD +; حافظه رم 16 گیگابایتی; پردازنده نسل ششمی اسکای لیک اینتل; وزن 2.85 پوندی و ضخامتی 0.6 اینچی مجهز است.

این منبع افزوده که دل همچنین نسل جدید لپتاپ های سری Latitude 13 را در CES 2017 با طراحی InfinityEdge معرفی خواهد کرد. به نظر می رسد Dell با موفقیت چنین طراحی; قصد داشته آن را روی محصولات رده بالای خود به کار گیرد تا بر فروش آنها بیافزاید.

حال برای کسب اطلاعات بیشتر تنها باید تا رویداد CES 2017 به انتظار نشست تا مشخص شود Dell چه برنامه ای برای نسل جدید لپتاپ های خود در نظر گرفته است.

گفتنیست این شرکت اخیرا لپتاپ XPS 13 را به پردازنده نسل هفتمی کبی لیک اینتل مجهز کرد.

منبع

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question