لپتاپ های HP و صفحه نمایش ضدجاسوسی
pending_actions
زمان مطالعه: 2 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لپتاپ های HP با صفحه نمایش ضدجاسوسی

لپتاپ های HP و صفحه نمایش ضدجاسوسی:

لپتاپ ها مزایای بسیاری داشته و یکی از بارزترین آنها قابلیت حمل آسان است. اما متاسفانه یکی از معایب کامپیوترها قابل مشاهده بودن حریم خصوصی است که از طریق صفحه نمایش قابل مشاهده است. همچنین اگر شما در پشت به فردی با لپتاپ خود کار کنید; قطعا افرادی که پشت سر شما قرار دارند به خوبی می توانند شاهد فعالیتتان در لپتاپ باشند.

حال در این بین شرکت HP برای چنین مشکلی راه حلی یافته می خواهد آن را عملی سازد; این همان ایده ای است که موجب خواهد شد تا صفحه نمایش لپتاپ تیره تر از قبل شده; اما در مقابل دیگران نتوانند جاسوسی داشته باشند.

البته راه حل HP تفاوت هایی داشته و این کمپانی در همکاری با 3M از فناوری صفحه نمایش جدیدی بهره خواهد گرفت. این فناوری اجازه می دهد تا کاربر تنها هنگام قرار گرفتن در مقابل نمایشگر دید مناسبی داشته و در زاویه های دیگر دید مناسبی نداشته باشد.

چنین امری موجب می شود تا هر فردی که اطراف شماست نتواند محتوای درون لپتاپ را در قسمت کناری شما مشاهده کند. البته فناوری را می توان با فشردن کلیدی فعال یا غیرفعال کرد و اجباری به استفاده از آن نیست.

این ویژگی قرار است ابتدا در لپتاپ های HP مدل EliteBook 1040 و EliteBook 840 که ماه آینده عرضه می شوند; قرار می گیرد.

لپتاپ های HP

زیگورات تکنولوژی

همچنین شایان ذکر است که تمامی محصولات جدید موجود در شرکت; بر اساس آخرین تکنولوژی روز شرکت های بزرگ سازنده محصولات انفورماتیک است.

نمایندگی رسمی یک شرکت خارجی بودن این حسن رابرای زیگورات به ارمغان آورده است.

زیگورات همواره ثابت کرده است که در زمینه فروش و ارائه خدمات پس از فروش حرف اول را می زند.

چه در بازار های رقابتی همچون انفورماتیک که از قدیم بوده; و چه محصولات ورزشی که به تازگی فعالیت خود را در آن شروع کرده است.

همچنین خارج ازلطف نیست برای اطلاع ازآخرین محصولات تکنولوژی شرکت به صفحه اختصاصی تکنولوژی مراجعه کرده وازمحصولات مادیدن فرمایید.

منبع خبر

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question