لپتاپ میان رده گیمینگ
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لپتاپ میان رده گیمینگ LEV 17FG099

شرکت ژاپنی ایما به تازگی لپتاپ میان رده گیمینگ را با عنوان LEV-17FG099-I5-VNS  معرفی کرده است;این لپتاپ به یک پردازنده ی core i5 شرکت اینتل مجهز است.

پنل نمایشی اسن نوت بوک دارای سایز 17.3 اینچ می باشد و کیفیت تصویری معادل 1920*1080 پیکسل را دارد.علاوه بر آن،این محصول از چیپست Z170 Express  برند اینتل بهره می برد. برای پردازش های گرافیکی این نوت بوک از تراشه ی گرافیکی GEFORCE GTX 1080 با حافظه ی داخلی 8 گیگابایتی استفاده می کند.

حافظه ی رم استفاده شده در این لپتاپ از نوع DDR4 بوده و دارای ظرفیت 8 گیگابایتی است. برای میزبانی از اطلاعات کاربران نیز این لپتاپ به یک هارد دیسک با فضای ذخیره سازی 1 ترابایت مجهز شده تا کاربران بتوانند بدون نگرانی ا داده های خود را در آن سیو کنند.

همچنین لازم به ذکر است که این محصول به یک وب کم 2 مگاچیکسلی مجهز می باشد.  LEV-17FG099-I5-VNS دارای کالکشن ارتباطی مناسبی شامل یک پورت USB3.1 از نوع C ; تاندربولت3 و نیز یک پورت USB3.1  می باشد که نیاز های ارتباطات خارجی کاربران را برطرف می سازد.

از دیگر امکانات این محصول می توان به اسپیکر های استریو داخلی،وای فای 802.11ac و بلوتوث 4.2  اشاره کرد; این لپتاپ از سیستم عامل 64 بیتی ویندوز 10 استفاده می کند.

قیمت تعیین شده برای این لپتاپ میان رده گیمینگ از سوی کمپانی سازنده ی آن حدودا 1915 دلار است که با توجه به مشخصات سخت افزاری آن قیمتی متناسب می باشد.

منبع: http://www.guru3d.com

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question