عرضه Elite X3 اچ پی در انگلستان
pending_actions
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
star_halfامتیاز
Rate this post

امتیاز خود را ثبت کنید

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عرضه Elite X3 اچ پی در انگلستان

شرکت اچ پی در جریان نمایشگاه MWC 2016 بارسلون تلفن هوشمند ویندوز 10 موبایلی به نام Elite X3 را معرفی کرد که می توان آن را یک محصول پریمیومی به شمار آورد.

تلفن هوشمندی که اچ پی سخت افزار سطح بالایی در آن به کار گرفته اما تاکنون به عرضه آن نپرداخت. حال اج پی پس از تاخیرهای به وجود آمده  Elite X3 را راهی بازار انگلستان کرد.

بازاری که پس از ایالات متحده اهمیت بسیاری برای کمپانی های مختلف دارد. قیمت  Elite X3 در انگلستان 706 پوندی بوده و قیمت بالایی محسوب می شود.

از مشخصات آن باید به صفحه نمایش 5.96 اینچی 2560*1440 پیکسلی QHD; پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 820 کوالکام; حافظه رم 4 گیگابایتی; حافظه داخلی 64 گیگابایتی; دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی; دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی; سیستم عامل ویندوز 10 موبایل و باتری بیش از 4000 میلی آمپری اشاره داشت.

شرکت اچ پی پیش از این اعلام نمود که  Elite X3 در 5 سپتامبر راهی بازار ایالات متحده می شود. در اخباری مرتبط  اچ پی لپتاپ های سری استریم خود را بروزرسانی کرده است.

این لپتاپ ها استریم 11; استریم ایکس 360 و استریم 14 نام داشته که به ترتیب صفحه نمایش 11; 11.6 و14 اینچی دارند. در زمینه مشخصات اچ پی سخت افزار یکسانی را از جمله حافظه رم 4 گیگابایتی; صفحه نمایشی با وضوح 768 پیکسلی و برخی دیگر به کار گرفته است.

البته در بخش ظرفیت باتری; تعداد پورت ها و چندی دیگر این لپتاپ ها متفاوت بودند. استریم 11 در اواخر آگوست عرضه می شود اما دو مدل دیگر ماه سپتامبر به فروش می رسد.

نظر شما چیست؟

به این مقاله امتیاز دهید:

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

مطالب مشابه

keyboard_arrow_up
question